فونیکسریمکسبهتام

جایگزینی تاکسی های فرسوده با خودرو آریو

عصر خودرو- طرح سراسری جایگزینی تاکسی های فرسوده با خودروی آریو با هدف نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور آغاز شد.

جایگزینی تاکسی های فرسوده با خودرو آریو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مدیر پروژه نوسازی تاکسی های فرسوده با خودروی آریو با اشاره به لزوم نوسازی تاکسی های فرسوده گفت: در این طرح، تاکسی های مدل های 85 به بعد مشمول این طرح در سراسر کشور هستند و دارندگان این تاکسی ها می توانند در ازای اسقاط تاکسی های فرسوده خود تاکسی آریو و یا هایس جایگزین کنند.
    موسوی درباره مراحل نوسازی تاکسی های فرسوده با خودروهای آریو افزود: متقاضیان در سامانه www.taxiholding.ir ثبت نام و سپس به نمایندگی شرکت سایپا مراجعه کنند و پس از اعتبارسنجی در نمایندگی سایپا چک های اقساط را تحویل می دهند و پس از پیش پرداخت در نوبت تحویل خودرو قرار می گیرند.
    وی گفت: در این طرح برای اعتبارسنجی نیازی به مراجعه به شبکه های بانکی وجود ندارد.
    مدیر پروژه نوسازی تاکسی های فرسوده با خودروهای آریو نرخ تسهیلات در این طرح را 14 درصد در دوره زمانی یکساله و 16 درصد در دوره زمانی 4 ساله عنوان کرد و افزود: پذیرش گواهی اقساط خودروها نیز پس از اقساط از مبلغ کلی خودرو کسر می شود.
    موسوی گفت: مبلغ پرداختی متقاضی در حدود 6 میلیون تومان بوده و بقیه مبلغ به صورت تسهیلات و اقساط از مالک خودرو کسر خواهد شد.
    به گفته مسئولین این طرح 30 هزار دستگاه خودروی آریو (سایپا) و 10 هزار خودروی هایس با تاکسی های فرسوده تعویض خواهد شد که در مرحله اول 13 هزار خودروی سواری آریو و هزار دستگاه هایس تحویل خواهد شد.
    در مراسم امضای یادداشت تفاهم و آغاز این طرح معاون وزیر تعاون،‌ کار و امور اجتماعی، مسئولین شرکت سایپا و مسئولین اتحادیه های تعاونی های سراسر کشور حضور داشتند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو