فونیکسریمکسبهتام

عضو شورای شهر گرگان:

تصویب بودجه ۷ میلیاردی برای توسعه ناوگان عمومی گرگان

عصر خودرو- عضو شورای اسلامی شهر گرگان از تصویب بودجه ۷ میلیارد تومانی برای توسعه ناوگان عمومی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

تصویب بودجه ۷ میلیاردی برای توسعه ناوگان عمومی گرگان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، ناصر گرزین عصر امروز در نخستین نشست خبری اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با اصحاب رسانه در سال 1395 اظهار کرد: در سال جاری 7 میلیارد تومان برای توسعه ناوگان عمومی تصویب شده است.

    وی، اتمام پروژه‎های نیمه‎تمام سنوات گذشته را از موفقیت‎های شورای چهارم برشمرد و تصریح کرد: تکمیل ساختمان شهرداری منطقه دو و سه، بهره‎برداری پارکینگ عدالت 17 و تکمیل فرهنگسرا از مهمترین پروژه‎های نیمه‎تمام بود که به اتمام رسید.

    مدل ساختاری تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام عمل تهیه و تدوین شود

    این عضو شورای اسلامی شهر گرگان بر لزوم همراهی در عمل تاکید کرد و افزود: اخلاق‎مداری در عمل باید رعایت شود تا در مدت باقی مانده شورا و شهرداری از پویایی لازم برخوردار باشد، باید با رانت و فساد و هر چه مانع خدمت‎گذاری به مردم می‎شود مبارزه کرد و با همه با صداقت برخورد کنیم.

    گرزین ضمن تشکر از فعالیت خبرنگاران و رسانه‎های استان گلستان گفت: هر تحولی که امروز در شهر به وجود می‎آید بخش اعظمی از آن در سایه فعالیت رسانه‎ها است، اطلاع‎رسانی و روشنگری رسانه‎ها در مدت فعالیت شورا بر هیچ‎کسی پوشیده نیست.

    وی بر لزوم تهیه و تدوین مدل ساختاری برای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام عمل که یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است تاکید کرد و افزود: باید با تمام توان به صورت شبانه‎روزی از بامداد تا بامداد در خدمت مردم باشیم.

    گرگان در نوروز امسال پاکیزه‎ترین شهر نام گرفت

    عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: شورا به عنوان یک پارلمان محلی مسئولیت‎هایش در قانون مشخص است مهمترین وظیفه شورای نظارت بر اجرای مر قانون است، باید رفتارهای دوگانه اقلیت و اکثریت را در شورا از بین ببریم و باصداقت حرف بزنیم و یادمان باشد که شورا یم مجموعه 13 نفره است.

    گرزین افزود: با وجود تلاش‎هایی که در 16 سال گذشته افتاد اما می‎توان این دوره شورا را یک دوره طلایی قلمداد کنیم کلید توسعه همه جانبه شهر گرگان در ابعاد مختلف انجام شده است تحول عظیمی در خدمت‎رسانی به مردم انجام گرفته است در عیدنوروز شهر گرگان به عنوان یکی از پاکیزه‎ترین شهرها نامگذاری شد که یکی از دلایل آن وجود یک شهردار باتجربه بوده است.

    وی، بهسازی نیروی انسانی را در تحقق حقوق شهروندی را مهم خواند و گفت: در این دوره بیشتری توجه به حقوق شهروندی در بهسازی نیروی انسانی بوده است، به بدنه شهرداری حتی یک نیروی انسانی هم اضافه نشد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو