فونیکسریمکسبهتام

۴کشته در تصادفات جاده‌ای ۲روز گذشته استان مرکزی برجای ماند

عصر خودرو- وقوع چهار سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان های ساوه و دلیجان استان مرکزی طی دو روز گذشته، چهار کشته و هفت مجروح برجای گذاشت.

۴کشته در تصادفات جاده‌ای ۲روز گذشته استان مرکزی برجای ماند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، در اولین حادثه که روز پنج شنبه در اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 405 در محور دلیجان_هستیجان به وقوع پیوست، راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و چهار سرنشین دیگر نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

    علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو عنوان شد.

    براساس این گزارش در حادثه دیگری که عصر پنجشنبه در محور ساوه-همدان، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی کامیون با یک دستگاه پژو405 رخ داد، راننده خودروی پژو به علت شدت جراحات فوت و دو سرنشین دیگر آن مجروح شدند.

    بنابر اعلام کارشناسان پلیس راه استان مرکزی علت این حادثه نیز عدم توجه به جلو از سوی راننده سواری پژو اعلام شد.

    همچنین در حادثه ای که روز جمعه رخ داد، بر اثر برخورد یک خودرو 206 به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز با اشیاء و موانع کنار بلوار امام علی(ع) شهرستان ساوه به وقوع پیوست، راننده خودرو مجروح و به بیمارستان اعزام شد و پس از چند ساعت به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت شد.

    طی حادثه دیگری که روز جمعه در ورودی شهر غرق آباد ساوه در اثر برخورد یک دستگاه پیکان وانت به علت حرکت در خلاف جهت و مسیر تعیین شده با موتورسیکلت به وقوع پیوست، راننده موتور سیکلت به علت شدت جراحات در دم فوت کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو