فونیکسریمکسبهتام

سنندجی خبر داد:

افزایش ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در نمایشگاه کتاب

خدمات رسانی رایگان ۳۵۰ دستگاه اتوبوس

عصر خودرو- مدیر عامل شرکت واحد اتوبوس رانی شهر تهران از اختصاص ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در نمایشگاه کتاب خبر داد.

افزایش ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس رانی شهر تهران گفت: با توجه به استقبال مراجعه کنندگان از نمایشگاه کتاب واقع در شهر آفتاب مشکلاتی در جا به جایی و رفت و آمد مسافران ایجاد شده بود به همین منظور 100 دستگاه اتوبوس دیگر برای جابه جایی مسافران به شهر آفتاب منتقل شد، این در حالی است که از قبل250 دستگاه پیش بینی شده بود.

    وی در ادامه افزود: از این 100 دستگاه، 25 دستگاه اتوبوس به ایستگاه شاهد و 75 دستگاه اتوبوس 2 کابین در محل نمایشگاه کتاب (واقع در پارکینگ شماره  یک و 2 ) اختصاص یافته است.

    سنندجی بیان کرد: تاکسی رانی در کنار اتوبوس رانی خدمات اجتماعی رایگان به بازدید کنندگان از نمایشگاه کتاب ارائه می کند.

    مدیر عامل شرکت واحد اتوبوس رانی شهر تهران افزود: روز پنج شنبه 700 هزارجابه جایی انجام شد البته مشکلاتی درنمایشگاه کتاب بود که هر روز این ناهماهنگی بهتر می شود.

    وی در پایان گفت: از صبح امروز مراجعه خیلی خوبی صورت گرفته و پیش بینی می‌شود در پایان هفته شاهد افزایش مراجعه کنندگان به نمایشگاه کتاب باشیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط