فونیکسریمکسبهتام

لغزندگی و ترافیک سنگین در جاده هراز

عصر خودرو- رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان از توابع شهرستان آمل گفت که بارش پراکنده و خفیف باران ، شامگاه جمعه سبب کندی حرکت خودروها و ترافیک سنگین در کیلومتر ۵۵ و ۹۰ جاده هراز شده است.

لغزندگی و ترافیک سنگین در جاده هراز
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، علی نوری پور افزود : ترافیک اکنون درمحدوده ورودی روستای ' شنگلده ' در کیلومتر 55 و محدوده ' پلور ' در کیلومتر 85 تا 95 جاده هراز در مسیر برگشت به سمت تهران سنگین و در برخی مسیر نیمه سنگین است.
    وی ادامه داد : همچنین جاده هراز از پل ورودی روستای لاسم در کیلومتر 90 تا آب اسک در هر دو مسیر رفت و برگشت دارای ترافیک نیمه سنگین است.
    رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان وضعیت جاده هراز در بقیه مسیرها را در زمان حاضر روان و عادی توصیف کرد.
    نوری پور گفت: به علت حجم بالای تردد و ترافیک سنگین خودروها ، اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده هراز که از پیش از ظهر چهارشنبه آغاز شده بود تا بامداد شنبه ادامه دارد.
    وی افزود : در عین حال عوامل و گشت های پلیس راه آمل و ماموران راهداری و هلال احمر در مناطق حساس ترافیکی جاده هراز حضور دارند و برای روان سازی ترافیک تلاش می کنند.
    نوری پور با تاکید بر این که در مدت اعمال محدودیت های ترافیکی تردد هرنوع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و غذایی در جاده هراز ممنوع است ، از رانندگان خواست در طول مسیر این جاده با صبر و حوصله رانندگی کنند تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری شود.
    حدود 110 کیلومتر از مسیر جاده هراز در حوزه استحفاظی مازندران واقع است.
    بخش هایی از جاده هراز هم اکنون چهار خطه است و طرح تعریض سایر قسمت های این جاده هم در حال اجراست.
    استان مازندران از طریق سه محور هراز ، فیروزکوه و کندوان به پایتخت کشور دسترسی دارد و مسافرانی که از مناطق مرکزی و غربی کشور قصد سفر به این استان را دارند باید با عبور از این محورها به مازندران برسند.
    جاذبه های گردشگری و برخورداری از آب و هوای معتدل و سالم از یک سو و نزدیکی به پایتخت از سوی دیگر سبب می شود تا این استان همواره در تعطیلات پایان هفته مقصد سفر انبوهی از مسافران باشد.
    مازندران بر اساس آمارهای رسمی در تعطیلات نوروز 95 میزبان حدود 12میلیون مسافر بود.
    بخشی از ترافیک وارده به مازندران از محورهای سه گانه کندوان ، هراز و فیروزکوه برای دسترسی به استان خراسان و مشهد مقدس است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو