فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران عنوان کرد:

ضرورت توجه اتوبوسرانان به جایگاه خانواده

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران از برگزاری کارگاه تعادل میان کار و زندگی خبر داد.

ضرورت توجه اتوبوسرانان به جایگاه خانواده
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایلنا، پیمان سنندجی  درباره برگزاری کارگاه تعادل خانواده در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به ابلاغ دستورالعمل شهرداری تهران با هدف نهادینه کردن تحکیم بنیان خانواده، گفت: در همین راستا با توجه به اهمیتی که ما در شرکت واحد برای خانواده و تحکیم بنیان آن قائل هستیم؛ جلسات زیادی را برنامه‌ریزی کردیم؛ از جمله جلساتی را در تاریخ‌های 1/2/95 و 5/2/95 برای همکارانمان در شرکت واحد اتوبوسرانی تحت عنوان مدیریت  بهبود روابط در خانواده و ایجاد تعادل میان کار و زندگی در شرکت واحد، پیش‌بینی کردیم.

    وی با بیان اینکه بیشتر همکاران ما از صبح زود تا پاسی از شب درگیر کار هستند و در 3 شیفت کاری فعالیت می‌کنند، ادامه داد: به همین دلیل ایجاد تعادل میان کار و زندگی از اهمیت بسزایی برخوردار است، لذا از دکتر رضا رنجبر یکی از اساتید این حوزه برای تدریس در این کارگاه‌ها دعوت کردیم.

    سنندجی با اشاره به مباحث مطروحه در این کارگاه‌ اظهار کرد: در این کارگاه‌ها مطرح شد که برای ایجاد تغییر باید 7 گام کلیدی برداشته شود و بعد گام‌هارا تعریف کردند که برخی از آنها شامل تصمیم‌گیری جدی، داشتن برنامه‌ اجرایی، عملکرد همه جانبه، انتخاب دوستان با استاندارد بالا و ... است. همچنین مسائلی که در فرهنگ دینی ما هم وجود دارد؛ عنوان شد.

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با تاکید براینکه در این  دوره مباحثی تحت عنوان رحمت و زحمت مطرح شد، توضیح داد: موضوعات مربوط به رحمت شامل واقع گرا بودن، مسئولیت‌پذیری و زحمت مباحثی همچون اضطراب، افسردگی و خشم را در برمی‌گیرد که هریک جداگانه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

    وی اضافه کرد: در کارگاه تعادل میان کار و زندگی مباحثی در خصوص آموزش عنوان شد؛ مبنی براینکه آموزش محصول شریفی است و نباید هرگز از آموختن  غافل شد.

    سنندجی با اشاره به اینکه پرسنل شرکت واحد وقتی خانه را ترک می‌کنند؛ فرزندانشان در خوابند و زمانی‌که به خانه بازمی‌گردند نیز آنان در خوابند، اظهار کرد: زمانی که بازنشسته می‌شویم و به خانه برمی‌گردیم؛ فرزندانمان دیگر از خانه ما رفته‌اند و این ارمغان تاسف بار عصر معاصر است، لذا ضروری است که بدانیم جایگاه خانواده کجاست.

    وی  با بیان اینکه در این کارگاه عنوان شد؛ تعادل شامل سه موضوع مهم کار، زندگی و تفریح است، عنوان کرد: باید مراقب باشیم که از جاده اعتدال خارج نشویم و آگاه باشیم افراط در فعالیت‌های شغلی، ما را به قربانی تبدیل می‌کند و ما باید تعادل را در این سه حوزه داشته باشیم. همچنین تاکید شد با همکاری اعضای خانواده اولویت‌ها را مشخص کرده و با تنظیم برنامه‌ای مدون در جهت تعادل پیش رویم، علائق خود را پیدا کرده و ساعتی به خود بپردازیم.

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اظهار امیدواری کرد، بتوانند به برگزاری این نوع جلسات که می‌تواند تعادلی بین کار و زندگی ایجاد کند؛ ادامه دهند، چنانکه از 2 سال پیش پنجشنبه‌ها را برای همکاران به عنوان روز تعطیل عنوان کردیم تا بتوانند به خانواد خود برسند.

    سنندجی در پایان خاطرنشان کرد: حدود 500 نفر از همکاران در این جلسات شرکت کرده‌اند و این اقدام ادامه خواهد داشت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو