فونیکسریمکسبهتام

اتومکانیکای دوبی (۴)

شمارش معکوس شروع به کار چهاردهمین اتومکانیکای دوبی آغاز شد

عصر خودرو: نوزدهم اردیبهشت ماه، شاهد برپایی بزرگترین نمایشگاه بین المللی قطعات، تجهیزات و خدمات پس از فروش خودرو در منطقه خاورمیانه خواهیم بود.

شمارش معکوس شروع به کار چهاردهمین اتومکانیکای دوبی آغاز شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بنابر اعلام مسئولان برگزاری چهاردهمین نمایشگاه اتومکانیکای دوبی امسال شاهد حضور بیش از 2000 غرفه گذار در این رویداد خواهیم بود.
    اتومکانیکا در دوره سیزدهم  برپایی اش  توانست با حضور 1882 غرفه گذار از 59 کشور مختلف، بیش از 30 هزار بازدیدکننده از 130 کشور را به دوبی بکشاند.
    این نمایشگاه  که از روز یکشنبه هفته آینده آغاز به کار خواهد کرد، بهترین فرصت آشنایی با جدیدترین دستاوردهای صنعت خودرو و صنایع وابسته آن در فرصت سه روزه برگزاری اش تا 10 می خواهد بود و  امکان برقراری ارتباط رودررو میان تولیدکنندگان و خریداران را ایجاد می کند.
    در این نمایشگاه شاهد حضور شرکت هایی با زمینه کاری قطعات خودرو، تجهیزات الکتریکی، تایر و باتری، تجهیزات و تیونینگ، خدمات تعمیرگاهی ، کارواش و تعمیرات و نگهداری خواهیم بود.
    علاقمندان می توانند در بازه سه روزه برپایی این نمایشگاه از ساعت 10 تا 19 با حضور در مرکز تجارت جهانی دوبی از این نمایشگاه بازدید کنند.

    پایگاه خبری «عصر خودرو» و هفته نامه خودرو امروز در کنار برترین برندهای صنعت قطعه‌سازی جهان در اتومکانیکای دوبی حاضر خواهند بود و به‌عنوان تنها حامیان رسانه‌ای اتومکانیکا در ایران، پوشش اخبار این نمایشگاه را بر عهده خواهند داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط