فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی خبر داد

توقیف ۲ دستگاه خودرو در ارومیه با بیش از ۱۰۰ میلیون ریال خلافی

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی از توقیف دو دستگاه خودروی سواری با ۱۰۰ میلیون و ۱۱۸ هزار ریال خلافی در شهرستان ارومیه خبر داد.

توقیف ۲ دستگاه خودرو در ارومیه با بیش از ۱۰۰ میلیون ریال خلافی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، علی سعیدی امروز در ارومیه اظهار داشت: ماموران پلیس راهور آذربایجان غربی در طول دو روز گذشته اقدام به توقیف دو دستگاه خودرو  سواری با خلافی پرداخت نشده قابل توجهی در استان شده اند.

    وی ادامه داد: رانندگان متخلف این دو دستگاه خودروی سواری طبق استعلام‌های صورت یافته دارای خلافی پرداخت نشده به مبلغ 100 میلیون و 118 هزار ریال هستند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی به تشریح خودروهای توقیف شده در استان اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس راهور ارومیه حین گشت‌زنی از خودروهای استحفاظی این شهرستان یک دستگاه خودروی سواری زانتیا را به دلیل ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز متوقف کردند.

    این مسئول ادامه داد: در استعلام صورت گرفته شده از خودروی مذکور مشخص شد که این خودرو دارای مبلغ 67 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است، با روشن شدن این امر خودرو به منظور پرداخت دیون دولتی و سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

    سعیدی به دومین خودروی توقیف شده توسط ماموران پلیس راهور آذربایجان غربی اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس راهور ارومیه در حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 را به دلیل سرعت غیرمجاز متوقف کردند.

    وی افزود: در استعلام صورت گرفته شده از سوابق این خودرو مشخص شد خودروی مذکور دارای مبلغ 51 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است با روشن شدن این موضوع خودروی مذکور به منظور پرداخت دیون دولتی به پارکینگ منتقل شد.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی بر ضرورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان این استان تاکید کرد و افزود: طبق ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی چنانچه خودروی دارای خلافی بیش از 10 میلیون ریال باشد در صورت تردد در سطح شهر و یا حتی خارج از شهر توسط ماموران پلیس راهور و پلیس راه متوقف خواهند شد.

    این مسئول با اشاره به اینکه میزان جرائم رانندگی از 25 اسفندماه افزایش پیدا کرده است از رانندگان خواست نهایت دقت لازم را برای رعایت اصول و قواعد رانندگی انجام دهند.

    سعیدی افزود: رانندگان خودروها می‌توانند برای دریافت خلافی خودروی خویش علاوه بر مراجعه به پلیس +10 با مراجعه به سایت اینترنتی راهور به نشانی www.Rahvar120.ir مراجعه کرده و آخرین مبلغ خلافی خودروی خویش را از طریق این سایت کسب کنند.

    وی افزود: رانندگانی که به اینترنت دسترسی ندارند می‌توانند برای اطلاع از میزان خلافی خودروی خویش شماره VIN خودرو را به سامانه پیامکی 1101202020 ارسال کنند و از میزان خلافی خودروی خویش مطلع شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط