فونیکسریمکسبهتام

حریق یک اتوبوس در انگلیس صدها مسافر را معطل کرد

عصر خودرو: خوشبختانه راننده و مسافران، قبل از رسیدن گروه‌های آتش‌نشانی و آغاز عملیات، به سلامت از اتوبوس خارج شده بودند.

حریق یک اتوبوس در انگلیس صدها مسافر را معطل کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹:۰۰
  • حریق یک اتوبوس در انگلیس صدها مسافر را معطل کرد
  • حریق یک اتوبوس در انگلیس صدها مسافر را معطل کرد
  • حریق یک اتوبوس در انگلیس صدها مسافر را معطل کرد

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایلنا، صدها مسافر در پی حریق یک اتوبوس در یکی از بزرگراه‌های پُرتردد انگلیس، چندین ساعت معطل شدند.

به نوشته رسانه‌های محلی انگلیس، سه گروه آتش‌نشانی از شهرهای «هارلو» و «اِستانِستِد» در ساعات اولیه صبح پس از آن که این اتوبوس بین‌شهری در بزرگراه M11 شهرستان «اِسِکس» آتش گرفت، خود را به سرعت به محل حادثه رساندند.
وزش شدید باد موجب زبانه کشیدن شعله‌ها شد. آتش‌نشانان اظهار کردند که اتوبوس به علت شدت آتش‌سوزی به طور کامل از بین رفته است.

خوشبختانه راننده و مسافران، قبل از رسیدن گروه‌های آتش‌نشانی و آغاز عملیات، به سلامت از اتوبوس خارج شده بودند.
تعداد باندهای بزرگراه M11 برای انجام عملیات اطفای حریق، به دو باند محدود شد و تعداد زیادی خودرو ساعت‌ها در این بزرگراه گرفتار شدند.

سرانجام آتش‌سوزی در ساعت 5:30 مهار شد و ترافیک در ساعت 10 به روال عادی برگشت.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط