فونیکسریمکسبهتام

پیگیری خبر ورود محموله فولکس واگن در ایران

فولکس‌واگن جتا برای تست‌های جاده‌ای به ایران آمد

عصر خودرو- پیرو انتشار خبری در زمینه ورود محموله خودروهای فولکس‌واگن به ایران، اطلاعات به دست آمده از سوی "عصر خودرو" نشان می‌دهد این خودروها از سوی فولکس‌واگن و برای تست‌های جاده‌ای به ایران آمده‌اند.

فولکس‌واگن جتا برای تست‌های جاده‌ای به ایران آمد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، پس از انتشار تصاویری از محموله شش دستگاهی فولکس‌واگن جتا در ایران، یک منبع آگاه در گمرک غرب با اشاره به ورود این خودروها به گمرک گفت:"بر اساس اطلاعاتی که در برگه‌های ترخیص این خودروها درج شده، محموله جتا با سه حجم موتور مختلف از مبداء ترکیه وارد بازار ایران شده است."
    هرچند اطلاعات نهایی حجم موتور این خودروها در دسترس نیست اما بر اساس اطلاعات این منبع آگاه، خودروها به حجم موتور 1.4 لیتر، 1.8. و 2 لیتری وارد شده‌اند. تنوع موتور این خودروها نشان‌دهنده آن است که فولکس‌واگن این خودروها را برای تست‌های جاده‌ای و آغاز پروسه هومولوگیشن وارد کشور کرده است و به این ترتیب احتمالا به‌زودی شاهد حرکت این خودروها در جاده‌های کشور با پلاک ویژه خواهیم بود.
    ورود خودروهای فولکس‌واگن جتا به کشور در حالی از سوی فولکس‌واگن انجام شده که این شرکت همچنان درحال مذاکرات نهایی برای انتخاب شریک تجاری خود در ایران است و اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد این مذاکرات هنوز نهایی نشده است. بااین‌وجود فولکس‌واگن برای تسریع در انجام امور راسا اقدام به واردات خودروها کرده است تا بتواند پروسه تست‌های جاده‌ای و هومولوگیشن را در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام برساند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط