فونیکسریمکسبهتام

همزمان با هفته معلم صورت گرفت

تجلیل ایران خورو از معلم فداکار سیستان و بلوچستانی

عصر خودرو- گروه صنعتی ایران خودرو در راستای مسوولیت های اجتماعی خود و همزمان با هفته معلم، با تجلیل از خانواده معلم فقید و فداکارسیستان و بلوچستانی"حمید رضا گنگو زهی" مجاهدت های شبانه روزی تلاشگران آموزش و پرورش کشور را ستود

تجلیل ایران خورو از معلم فداکار سیستان و بلوچستانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس،  معلم فداکار"گنگو زهی"را باید بحق درس آموخته مکتب ایثار و خود گذشتگی دانست که یاد و خاطره ایثارگری اش در خاطر تاریخ خواهد ماند.

    بدون شک او شاخصی برای تعلیم و تربیت و الگو و اسوه ای برای تمام کسانی خواهد بود که با شنیدن خبر حادثه ای که برای او رخ داد،برروح بزرگش درود می فرستند.

    بی شک روز معلم امسال،روز رادمردی و بزرگواری کسی است که با ایثار خویش، جان سه دانش آموز را از مرگ حتمی نجات داد.

    در همین راستا مراسم تجلیل از خانواده مرحوم گنگو زهی معلم فداکار سیستانی و بلوچستانی و همکارفداکار وی"عبدالریوف شهنوازی" که در این حادثه مجروح شده بود با حضور جمعی از مسوولان استانی،معلمان شهرستان خاش و قائم مقام گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد.

    حمیدر ضا بهمنی،قائم مقام گروه صنعتی ایران خودرو در این مراسم بر مسوولیت های اجتماعی ایران خودرو هم گام با تمامی فعالیت های اقتصادی و صنعتی به عنوان وظایف ذاتی این گروه صنعتی تاکید کرد.

    در این مراسم بهمنی یک دستگاه خودروی رانا را از طرف گروه صنعتی ایران خودرو به نمایندگی از مدیریت ارشد به خانواده مرحوم گنگو زهی اهدا کرد و هچنین از عبدالریوف شهنوازی نیز تقدیر کرد.

    یاد آور می شود مرحوم حمید رضا گنگو زهی در اواسط فروردین ماه سال جاری با ایثار جان خود، سه دانش آموز را از مرگ حتمی نجات داد

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط