فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین:

سهمیه سوخت عملکردی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای افزایش یافت

عصر خودرو- مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین گفت: سقف تخصیص سهمیه سوخت عملکردی اردیبهشت ماه ناوگان حمل و نقل جاده ای گازوئیل سوز استان قزوین بر اساس میزان پیمایش افزایش یافت.

سهمیه سوخت عملکردی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، رحمت شعبانی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین در این باره اظهارداشت: با توجه به طرح تخصیص سوخت به ناوگان حمل و نقل عمومی بر اساس پیمایش سهمیه پایه در اردیبهشت ماه سال جاری در5 پیمانه به کارت هوشمند سوخت منتقل می شود که پیمانه اول غیر بر خط و مابقی به صورت برخط شارژ می شود لذا رانندگان لازم است در صورت شارژ نشدن کارت سوخت به جایگاه های برخط مراجعه کنند.

    وی افزود:هدف مصوبه تخصیص سوخت بر مبنای پیمایش این است که متناسب با عملکرد ناوگان، بر مبنای صورت وضعیت و بارنامه صادره، سوخت تخصیص داده شودلذاسهمیه عملکردی ناوگان 30 تا 40 تن از7200 لیتر به 9000 لیتر و مینی بوسها از 1800 لیتر به 2400 لیتر افزایش یافته است.

    شعبانی تصریح کرد: معیار مصرف در100 کیلومتر خودروهای کلاس مسافری بالای 40 نفر بازنگری شد و خودروهای زیر 5 سال 41 لیتر، 6 تا 10 سال 45 لیتر، بالای 11 سال 49 لیتر تعیین شد.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین اضافه کرد:در خصوص اتوبوس هایی با ویژگی های خاص که مصرف بالاتری دارند مانند اتوبوس های 3 محور، دو طبقه و ولوو 12B به میزان 25 درصد به پیمایش ثبت شده اضافه می شود.

    شعبانی همچنین گفت: دراردیبهشت ماه امسال سهمیه پایه ناوگان مسافری دیزل برای ناوگان ساماندهی نشده کاهش می یابدو بر این اساس سهمیه پایه ناوگان مسافری دیزل برای ظرفیت تا 20 نفر از 1500 لیتر به 1350 لیتر و برای ظرفیت بالای 40 نفر از 4700 لیتر به3700 لیتر کاهش می یابد لذا مالکان وسایل نقلیه مسافربری درون شهری (اتوبوس و مینی بوس) ساماندهی نشده می بایست در اسرع وقت در سامانه متعلق به اتحادیه اتوبوسرانی های شهری کشور(http://samandehi.uicb.ir  ) ثبت نام کنند.

    وی خاطرنشان کرد: از اول خرداد ماه سال جاری کارت سوخت خودروهایی که فاقد بیمه اجباری شخص ثالث معتبر هستند شارژ نخواهد شد در این راستا از اردیبهشت ماه سال جاری اطلاع رسانی لازم برای خودروهای یادشده از طریق صفحه نمایش نازل های سوخت انجام گرفته است.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط