فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد

سقوط مرگبار راننده پراید به داخل کانال آب جاده لاکان رشت

عصر خودرو- فرمانده پلیس راه گیلان از سقوط مرگبار راننده پراید به همراه یک نفر سرنشین این خودرو به داخل کانال آب جاده لاکان رشت خبر داد.

سقوط مرگبار راننده پراید به داخل کانال آب جاده لاکان رشت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مهیار رستگار  با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های گیلان اظهار کرد: به استثنای محور آزادراه رشت‌ـ‌قزوین در محدوده توتکابن‌ـ‌رودبار که مدت‌هاست به دلیل رانش زمین مسدود است، بقیه محورهای ارتباطی استان باز بوده و تردد بدون محدودیت ترافیکی در آنها جریان دارد.

    وی از رانندگان محور آزادراه‌ خواست تا برای تردد از جاده قدیم این مسیر در رستم‌آباد استفاده کنند و گفت: محور توتکابن‌ـ‌رودبار تا اطلاع ثانوی مسدود است.

    فرمانده پلیس راه گیلان به حادثه مرگبار روز گذشته در جاده لاکان رشت اشاره کرد و افزود: روز گذشته در محور فرعی جاده لاکان رشت راننده سواری پراید با تخطی از سرعت به همراه یک نفر سرنشین خود به داخل کانال پرآب سقوط کرد و هر دو به دلیل خفگی جان باختند.

    وی با بیان اینکه کانال جاده لاکان رشت در این فصل پر آب است، تصریح کرد: کانال جاده لاکان رشت حاشیه ایمن ندارد و با وجود اینکه رانندگان این مسئله را می‌دانند، اما باز هم سرعت مجاز را رعایت نمی‌کنند.

    رستگار با اشاره به اینکه راننده پراید سرعت غیرمجاز داشت، خاطرنشان کرد: راننده پراید به دلیل سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل خودرو به داخل کانال آب سقوط کرد و مرگ خود و سرنشین این خودرو را رقم زد.

    وی با تأکید بر اینکه هرگونه تخلف رانندگی منجر به تصادف می‌شود، یادآور شد: به دلیل رعایت نکردن قوانین رانندگی حوادث جاده‌ای در حال افزایش است.

    فرمانده پلیس راه گیلان رعایت مقررات رانندگی را امری ضرورت دانست و متذکر شد: رانندگان برای ایمنی خود و سرنشینان خودرو ملزم به رعایت مقررات و قوانین رانندگی هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط