فونیکسریمکسبهتام

تصادف زنجیره ای دراتوبان زنجان-قزوین یک فوتی و۱۳مصدوم برجاگذاشت

عصر خودرو- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بر اثر تصادف زنجیره ای در اتوبان زنجان - قزوین، یک نفر در دم فوت و ۱۳ مصدوم نیز راهی مراکز درمانی شد.

تصادف زنجیره ای دراتوبان زنجان-قزوین یک فوتی و۱۳مصدوم برجاگذاشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، غفور آقاجانلو  افزود: این حادثه ساعت4:30 بامداد امروز /چهارشنبه/ در کیلومتر 30 لاین شمالی این مسیر ارتباطی رخ داد و نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده ای شمالغرب هلال احمر زنجان نیز بلافاصله به یاری 48 حادثه دیده ناشی از این تصادف زنجیره ای شتافتند.
    وی اظهارکرد: دراین سانحه رانندگی، یک دستگاه پژو پارس، دو دستگاه پژو 405، یک دستگاه پراید، آردی، ام وی ام، سمند و اتوبوس، با یکدیگر برخورد کرده بودند.
    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز گفت: مسبب این حادثه، راننده یک دستگاه خودرو سواری سمند بود.
    سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده، این خودرو سواری واژگون شده و در نتیجه به دلیل نبستن کمربند ایمنی به بیرون پرتاب و بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است.
    وی با بیان اینکه چهار دستگاه خودرو در این حادثه با یکدیگر برخورد کرده بودند، اظهار کرد: خوشبختانه در این حادثه به سرنشینان اتوبوس مسافربری صدمه ای وارد نشده و فقط به خودرو خسارت وارد شده بود.
    مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز گفت: در این حادثه رانندگی 13 نفر مصدوم شده بودند که با استفاده از چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.
    جواد مرادی افزود: مصدومین هفت مرد و شش زن بودند که در میان آنان یک دختر و پسر یک ساله نیز به چشم می خورد و راننده سمند نیز قبل از رسیدن عوامل اورژانس به محل حادثه جان سپرده بود.
    وی اظهار کرد: عوامل اورژانس پایگاه های قره بلاغ، سلطانیه، مروارید و صبا، مصدومین را به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال داده اند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو