فونیکسریمکسبهتام

ساماندهی آژانس‌های پایتخت تا ۲ هفته آینده

عصر خودرو- لایحه نحوه ساماندهی و مدیریت موسسات اتومبیل کرایه (آژانس‌ها) و شرکت‌های مسافربری درون شهری به مدت ۲ هفته به کمیسیون‌های مختلف شورای شهر ارجاع داده شد و بررسی شد.

ساماندهی آژانس‌های پایتخت تا ۲ هفته آینده
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، بررسی لایحه نحوه ساماندهی و مدییت موسسات اتومبیل کرایه شرکت‌های مسافربری درون‌شهری صبح امروز توسط کمیسیون حمل و نقل و عمران برای بررسی به شورای شهر آورده شد و احمد دنیامالی رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر با بیان اینکه جلسات زیادی برای ساماندهی موسسات اتومبیل کرایه برگزار کرده و بند بند این پیشنهاد بررسی شده است، گفت: با این حال پیشنهاد می‌شود جزییات این طرح در کمیسیون‌های مختلف شورا بررسی شود تا مابقی کمیسیون‌ها نیز نظرات خود را ارائه کنند.

    همچنین مهدی چمران رییس شورای شهر نیز با بیان اینکه موضوع ساماندهی آژانس‌های پایتخت دارای مسائل حقوقی است و باید کمیسیون حقوقی شورا نیز در این خصوص نظر دهند، گفت: صنف موسسات کرایه مایل است که زیر نظر شهرداری به فعالیت خود ادامه دهد و حتی در دولت قبلی نیز اقداماتی صورت گرفت اما نهایتا آژانس زیر نظر اتحادیه مربوطه باقی ماندند و اگر قرار باشد آژانس‌ها زیر نظر صنف مربوطه خود فعالیت نکنند، باید با وزارت بازرگانی هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

    محسن سرخو رییس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه بررسی‌های لازم درخصوص اعمال نظارت تاکسیرانی بر آژانس‌ها انجام شده است، گفت: به نظر می‌رسد سازمان تاکسیرانی نمی‌تواند علاوه بر نظارت بر کلیه تاکسی‌ها بر آژانس‌ها نیز نظارت داشته باشد و پیشنهاد می‌شود معاونتی در این خصوص در معاونت حمل و نقل و ترافیک ایجاد شود.

    علیرضا دبیر رییس کمیسیون بودجه نیز با بیان اینکه شهرداری برای تصویب این پیشنهاد در قالب 10 بند زرنگی کرده است، گفت: شهرداری لایحه را با 10 بند به شورا تقدیم کرد و قصد داشت تاییدیه آن را از شورا بگیرد اما کمیسیون حمل و نقل عملکرد خوبی داشت چراکه این 10 بند پیشنهادی شهرداری را به 40 بند ارتقا داد و پیشنهاد می‌شود این طرح برای بررسی بیشتر به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع داده شود.

    به گزارش ایسنا، نهایتا لایحه نحوه ساماندهی و مدیریت موسسات اتومبیل کرایه (آژانس‌ها) و شرکت‌های مسافربری درون شهری به مدت دو هفته به کمیسیون‌های مختلف شورای شهر ارجاع داده شد تا بررسی‌های نهایی صورت گیرد.

    به گزارش ایسنا ، جلسه دویست و پنجاه و چهارم شورای شهر تهران که در آستانه سالروز تاسیس شوراها برگزار شده به دلیل حضور اعضای شورای شهر در مرقد مطهر امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) در ساعت 11:30 تعطیل شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو