فونیکسریمکسبهتام

کارت سوخت خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث شارژ نمی شود

عصر خودرو- مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: از خرداد امسال کارت سوخت خودروهای فاقد بیمه اجباری شخص ثالث معتبر شارژ نخواهد شد.

کارت سوخت خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث شارژ نمی شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، ایرج دست نشان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، سهمیه اردیبهشت ناوگان حمل ونقل عمومی استان زنجان را بر اساس پیمایش اعلام کرد و افزود: سهمیه پایه در این ماه در پنج پیمانه به کارت هوشمند سوخت منتقل می شود که پیمانه اول غیربرخط ' غیرآنلاین ' و بقیه به صورت برخط' آنلاین' شارژ می شود.
    وی تاکید کرد: رانندگان توجه داشته باشند درصورت شارژ نشدن کارت سوخت به جایگاه‌های برخط مراجعه کنند.
    مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان بر اساس مصوبه تخصیص سوخت گفت: متناسب با تردد ناوگان، سوخت به آن تخصیص داده می شود لذا سهمیه عملکردی ناوگان 30 تا 40 تن از هفت هزار و 200 لیتر به 9 هزار لیتر و مینی بوس‌ها از هزار و 800 لیتر به دو هزار و 400 لیتر افزایش داده شده است.
    دست نشان با اشاره به اینکه معیار مصرف در 100 کیلومتر خودروهای کلاس مسافری بالای 40 نفر برای زیر پنج سال 41 لیتر، خودورهای چهار تا 10 سال 45 لیتر و خودروهای بالای 11 سال 49 لیتر است.
    وی یادآورشد: اتوبوس‌هایی با ویژگی‌های خاص که مصرف بالاتری دارند مانند اتوبوس‌های سه محور، دوطبقه و ولوو به میزان 25 درصد به پیمایش ثبت شده اضافه می شود.
    مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: در اردیبهشت جاری سهمیه پایه ناوگان مسافری دیزلی برای ناوگانی که ساماندهی نشده است کاهش می یابد و بر این اساس سهمیه پایه ناوگان مسافری دیزلی برای ظرفیت تا 20 نفر از هزار و 500 لیتر به هزار و 350 لیتر و برای ظرفیت بالای 40 نفر از چهار هزار و 700 لیتر به سه هزار و 700 لیتر کاهش خواهد یافت.
    دست نشان بر شارژ نشدن کارت های سوخت خوردورهای فاقد بیمه معتبر شخص ثالث از خرداد امسال اشاره کرد و افزود: در این راستا از ابتدای اردیبهشت اطلاع رسانی لازم برای خودروهای مذکور از طریق صفحه نمایش نازل‌های سوخت انجام خواهد گرفت و مقرر شده سقف ذخیره سازی برروی کارت سوخت به اندازه سهمیه پایه در نظر گرفته شود.
    وی خاطرنشان کرد: فروردین امسال پیامکی به مالکان ناوگان عمومی بین شهری ارسال شده است و شماره کارت هوشمند سوخت که سهمیه مربوطه به آن واریز می شود مطابق با vin وسیله نقلیه اعلام شد.
    مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: مالکانی که مغایرتی دراین خصوص مشاهده می کنند باید دراسرع وقت برای اصلاح آن به مراکز پلیس +10 در سطح استان مراجعه کنند.
    در استان زنجان 170 دستگاه اتوبوس، 336 دستگاه مینی بوس و 611 دستگاه خودروی سواری فعال است.
    ناوگان حمل و نقل باری این استان نیز چهار هزار و 891 دستگاه است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو