فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه بین‌المللی خودرو ارومیه حامی کمپین من#بین_ خطوط میرانم

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت مدیریت رویداد و نمایشگاه و مدیر برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خودرو ارومیه از حمایت این نمایشگاه از کمپین من#بین_ خطوط میرانم خبر داد.

نمایشگاه بین‌المللی خودرو ارومیه حامی کمپین من#بین_ خطوط میرانم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، علیرضا عاجزی با اعلام این خبر افزود:"این کمپین یک پویش مردمی است که جهت ترویج فرهنگ رانندگی بین خطوط در ایران فعالیت می‌کند. ایده تشکیل این کمپین اولین بار توسط چند کاربر در فضای مجازی و در پی بحث بر سر تاثیرات رانندگی منظم و بین خطوط٬ بر حجم ترافیک و شلوغی معابر کلان‌شهرهای کشور شکل گرفت. این کمپین با توجه به موج نفوذ شبکه‌های اجتماعی برخط در میان مردم ایران٬ با استفاده از ابزارهایی چون هشتگ و تعریف هشتگ #بین_خطوط برای پیگیری اخبار و فعالیت‌های وابسته به این کمپین توسط کاربران شبکه‌های مجازی و با شعار تبلیغاتی من بین خطوط میرانم٬ اهداف خود را دنبال می‌کند. مهم‌ترین اصل موردنظر این کمپین جهت پیشبرد اهداف اصلی٬ این تفسیر اجتماعی است که برای اصلاح رفتارهای ناهنجار اجتماعی٬ هر فرد در آن اجتماع باید اصلاح را از خودش شروع کند. فعالیت کمپین خط از تهران آغاز شد و بعد از حمایت هنرمندان و همچنین اقدامات تبلیغاتی افراد فعال کمپین٬ که باعث آشنایی مردم دیگر شهرهای ایران با این پویش مردمی شده بود٬ به شهرهای دیگری چون مشهد، گرگان و کرمانشاه و پس از آن به بسیاری شهرهای دیگر گسترش یافته است."
    وی ادامه داد:" ستاد برگزاری نمایشگاه خودرو ارومیه در راستای ترویج فرهنگ رانندگی بین خطوط، که عدم رعایت آن تاثیر 60 درصدی در ایجاد ترافیک در کلان‌شهرهای کشور را دارد به این حرکت مردمی پیوسته و جهت حمایت از آن در تمامی برنامه‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی خود شعار مذکور را درج خواهد کرد."
    نمایشگاه بین‌المللی خودرو ، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی از تاریخ 16 شهریورماه 1395 به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی ارومیه برگزار خواهد شد.


    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو