فونیکسریمکسبهتام

واژگونی وانت تویوتا درجاده روستایی قصرقند ۲ کشته و ۵ مجروح برجای گذاشت

عصر خودرو- مدیر مرکز فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه وانت تویوتا در جاده روستایی قصرقند- کارچان واقع در جنوب سیستان و بلوچستان دو کشته و پنج مجروح برجای گذاشت.

واژگونی وانت تویوتا درجاده روستایی قصرقند ۲ کشته و ۵ مجروح برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، محمود رضا ناصح  اظهار داشت این حادثه در ساعت 10 صبح امروز در 65 کیلومتری راه روستایی قصر قند- کارچان به وقوع پیوست.
    وی گفت: مجروحان این حادثه با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان محمدرسول الله نیکشهر اعزام شدند.
    وی گفت: کارشناسان پلیس راه در بررسی خود ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه به دلیل سرعت زیاد را عامل وقوع این سانحه رانندگی عنوان کردند.
    هر ساله شماری از شهروندان به دلیل بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی و هشدارهای دلسوزانه ماموران پلیس داغدار می شوند که امید است با رعایت قوانین دیگر شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم.
    دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر واقع در جنوب سیستان و بلوچستان به جمعیتی بیش از 750 هزار نفر در حوزه 77 هزار کیلومتر مربع شامل شهرستان های ایرانشهر، دلگان، سرباز، فنوج، قصرقند و نیکشهر خدمات رسانی می کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط