فونیکسریمکسبهتام

نیسان برای شکست تسلا به تخریب حریف متوسل شد

عصر خودرو- نقل قولهای زیادی از سان تزو فیلسوف بزرگ چینی درباره تبدیل قدرت حریف به نقطه ضعف وی وجود دارد.

نیسان برای شکست تسلا به تخریب حریف متوسل شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از  اتوبلاگ، به نظر می رسد مسئولان شرکت نیسان علاقه زیادی به این فیسلوف دارند و در جدید ترین تبلیغ خودروی الکتریکی لیف شمشیر را برای مدل 3 ، خودروی محبوب تسلا، از رو بسته و صدها هزار سفارش برای این خودرو را به نوعی مورد مورد تمسخر قرار داده اند.

    تسلا با حدود 400 هزار سفارش ثبت شده برای مدل 3 مواجه شده که می تواند موفقیت شگرفی برای این محصول جدید باشد اما در سوی مقابل این حجم سفارش به معنی اینست که این خودرو تا سال 2017 روانه بازار نخواهد شد.

    نیسان در تبلیغ لیف پیام عدم نیاز به صبر و انتظار برای خودروی الکتریکی خود را به مشتری می رساند تا آنها را به سمت لیف جذب کند.  در این تبلیغ آمده است: "هیچ نیازی به رزرو کردن نیست. نیسان لیف پرفروش ترین خودروی الکتریکی و بهترین از حیث طی مسافت و اکنون در دسترس شماست.

    نیسان می افزاید: شما پول کمتری را نسبت به مدل 3 می پردازید و همین امروز خودروتان را دریافت می کنید. قیمت تسلا مدل 3 حدود 35 هزار دلار تعیین شده در حالیکه نیسان لیف 29 هزار و 860 دلار قیمت دارد. 

    در نسخه ای از این تبلیغت در اکثر روزنامه های مهم که امروز به چاپ رسید آمده است: چرا وقتی می توانید یک نیسان لیف تمام الکتریکی را همین امروز برانید باید انتظار بکشید؟ و چرا باید 1000 دلار بابت در صف ایستادن بپردازید در حالیکه می توانید چهار هزار دلار نیز در جیب تان بگذارید. کمی فکر کنید این پیامی است که هر کسی را متقاعد می کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو