فونیکسریمکسبهتام

بوق زدن غیر ضروری خودروها در معابر شهری ۴۰۰ هزار ریال آب می خورد

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی (راهور) استان ایلام گفت: ماموران پلیس با خودروهایی که در سطح معابر شهری با بوق زدن غیر ضروری، آلودگی صوتی تولید می کنند، برخورد قانونی می کند.

بوق زدن غیر ضروری خودروها در معابر شهری ۴۰۰ هزار ریال آب می خورد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا  ، سرهنگ نوراله خادم اظهار کرد: پلیس با خودروهایی که در سطح معابر شهری با اخلال در نظم عمومی و آلودگی صوتی باعث سلب آسایش مردم می شوند به طور جدی برخورد و از تردد آنها جلوگیری خواهد کرد.
    وی با اشاره به ماده 21 آیین نامه دادرسی کیفری (جرائم مشهود) و همچنین به مستند ماده 618 قانون مجازات اسلامی افزود: پلیس با مظاهر علنی فساد و رانندگان سرمست غرور که باعث بی نظمی و ایجاد مزاحمت و سلب آسایش مردم هستند، برخورد و خودروی آنها را توقیف و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می کند.
    رئیس پلیس راهور استان ایلام یادآور شد: بر اساس بند 2125 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار از بوق های شیپوری، لوله اگزوز، سامانه صوتی یا بلندگوی منصوب در وسایل نقلیه و امثالهم، در قانون 400 هزار ریال جریمه برای آن پیش بینی شده است.
    سرهنگ خادم اظهار امیدواری کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان شاهد کاهش حوادث و سوانح ترافیکی در سطح معابر درون شهری باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط