فونیکسریمکسبهتام

برخورد سمند با گاردریل مصدومیت امام جمعه جلفا را به همراه داشت

عصر خودرو- مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: دقایقی پیش بدنبال برخورد خودرو سواری سمند با گاردریل در جاده مرند ـ جلفا، امام جمعه محترم شهرستان جلفا دچار مصدومیت شد.

برخورد سمند با گاردریل مصدومیت امام جمعه جلفا را به همراه داشت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، حبیب حسینقلی‌زاده  اظهار داشت: دقایقی پیش ساعت 16:15 امروز یکشنبه پنجم اردیبهشت در جاده مرند-جلفا، حوالی دره دیز، برخورد خودرو سواری سمند با گاردریل کنار جاده, مصدومیت یک تن را به همراه داشت.

    وی ادامه داد: با اعلام این حادثه به اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان مرند، پایگاه اورژانس 115 ، عریان تپه به محل حادثه اعزام شد و تکنسینهای اعزامی مصدومیت یک تن را که امام جمعه محترم شهرستان جلفا بود و دچار آسیب در ناحیه سینه و کتف شده بود و پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، به بیمارستان مرند انتقال دادند .

    مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی ادامه داد: حال عمومی ایشان مناسب است و اقدامات تکمیلی درمانی در بیمارستان مرند انجام خواهد گرفت.

    حسینقلی‌زاده بیان کرد: کمربند ایمنی عامل اصلی نگه دارنده در حوادث ترافیکی از برخورد و صدمه نقاط حیاتی بدن, یعنی سر و سینه است و در واژگونی‌های خودرو با بستن کمربند ایمنی این صدمات کاهش می‌یابد.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط