فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خبر داد

تأیید قطع سوخت رسانی در برخی نقاط پایتخت

عصر خودرو- سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: به طور اتفاقی سه اختلال در خدمات رسانی جایگاههای بنزین در ۳ جایگاه در مرکز پایتخت با هم همزمان شده و مشکلی در سوخت رسانی کلانشهر تهران وجود ندارد.

تأیید قطع سوخت رسانی در برخی نقاط پایتخت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از تسنیم، داود عربعلی اظهار داشت: در برخی نقاط پایتخت عصر امروز سوخت‌رسانی موقتا قطع شد اما این مورد طبق پیگیری های دقیق انجام گرفته فقط در 2 نقطه در منطقه 6 شهر تهران  بود و در یک مورد هم قطع پرداخت الکترونیک گزارش شد.

    وی افزود: جایگاه عرضه سوخت واقع شده در خیابان میرزای شیرازی به دلیل تعویض سرور داخلی جایگاه از مدار خارج شد و تا زمان برقراری مجدد سرور، امکان سوخت رسانی ندارد اما این مسئله کاملا مسئله ای درون جایگاهی است و به نرم افزارهای عرضه سوخت ارتباطی ندارد.

    سخنگوی شرکت ملی پخش تصریح کرد: در جایگاه عرصه بنزین میدان فردوسی فقط پرداخت الکترونیکی جایگاه قطع شده و عرضه سوخت با دریافت پول نقد در این جایگاه ادامه دارد.

    وی ادامه داد: در جایگاه عرضه بنزین واقع شده در خیابان زرتشت تهران نیز، نقل و انتقال پیمانکار را داریم که شرکت بهره بردار جایگاه اقدام به تعویض پیمانکار کرده و در این مواقع معمولا یک تا دو ساعت خدمات رسانی جایگاه تعطیل می شود.

    عربعلی با بیان اینکه سامانه هوشمند سوخت هم اکنون به طور کامل در مدار بهره برداری است، گفت: به طور اتفاقی سه اختلال در خدمات رسانی جایگاههای بنزین در 3 جایگاه در مرکز پایتخت با هم همزمان شده و مشکلی در سوخت رسانی کلانشهر تهران وجود ندارد.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط