فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه راهور ناجا عنوان کرد

رفع نقاط حادثه‌ساز و ایمن‌سازی جاده‌ها از اولویت‌های پلیس

عصر خودرو- رئیس پلیس راه راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی کشور گفت: رفع نقاط حادثه‌ساز، ایمن‌سازی و تقویت روشنایی‌ها برای امن‌تر شدن جاده و پیشگیری از تصادفات از اولویت‌های پلیس راه کشور است.

رفع نقاط حادثه‌ساز و ایمن‌سازی جاده‌ها از اولویت‌های پلیس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سرهنگ محمدحسین حمیدی امروز شنبه در جلسه کمیسیون اجرایی ایمنی حمل و نقل و مدیریت سوانح رانندگی استان، گفت: در سه سال اخیر ، طبق آمار پزشکی قانونی تلفات جاده‌ای در کشور 14 درصد کاهش دارد که این آمار در طول تاریخ تصادف جاده‌ای بی‌سابقه است.

    وی ادامه داد: آمار اعلام شده از طرف پزشکی قانونی در خصوص تلفات جاده‌ای امسال، هفت یا هشت درصد کاهش داشت و در سه سال گذشته با تلاش پلیس راهور و دستگاه‌های مربوط شاهد کاهش تلفات جاده‌ای بوده‌ایم.

    رئیس پلیس راه راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه در پنج سال گذشته اقدامات انجام شده در پلیس راه با همکاری دستگاه‌های مربوطه موجب کاهش تلفات در اثر تصادف جاده‌ای شد، افزود: در سال 95 بحث افزایش هزینه‌های تخلفات رانندگی، افزایش نظارت‌ها با نصب افزایش تعداد دوربین‌های نظارتی از مهمترین برنامه‌های پلیس راهور برای تقویت ایمنی در جاده‌ها و کاهش تلفات جاده‌ای است.

    وی تاکید کرد: بیشترین آسیب راه‌ها در خراسان جنوبی مربوط به تصادفات در راه‌های روستایی است که باید در هزینه کرد اعتبار حوزه امنیت جاده‌های استان، به این بخش توجه ویژه شود.

    حمیدی خاطرنشان کرد: واژگونی خودروها در این استان نیمی از تلفات جاده‌ای را به خود اختصاص می دهد، این نوع تلفات با استاندارد کشوری متفاوت است، جاده ‌های استان سطح ایمنی کمتر و آسیب پذیری بیشتری دارند و باید به گونه‌ای ایمن‌سازی شوند که اگر خودرویی از جاده خارج شد احتمال واژگونی آن کم شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط