فونیکسریمکسبهتام

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد

اتمام اعتبار آرم‌های طرح ترافیک ۹۴

عصر خودرو- سرهنگ عابدی با اشاره به اعلام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مبنی بر تکمیل فرایند صدور آرم‌های طرح ترافیک ۹۵، از پایان اعتبار آرم‌های ۹۴ همزمان با پایان فروردین ماه خبر داد و ورود به معابر این طرح از فردا را منوط به داشتن مجوز سال ۹۵ دانست.

اتمام اعتبار آرم‌های طرح ترافیک ۹۴
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ حسن عابدی با اشاره به اتمام اعتبار مجوزهای طرح ترافیک سال 94، اظهار کرد: با توجه به اتمام فرودین و اتمام مهلت اعتبار مجوزهای طرح ترافیک سال 94، این مجوزها فاقد اعتبار بوده و خودروهای دارای این مجوز که موفق به اخذ مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک برای سال 95 نشدند، از شنبه قادر به تردد در معابر این محدوده نخواهند بود.

    جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به عدم واگذاری بخشی از مجوزهای سال 95 برای تردد در محدوده طرح ترافیک، امکان تمدید اعتبار آرم‌های سال 94 وجود دارد یا خیر گفت: با توجه به اینکه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، تکمیل فرآیند صدور مجوزهای سال 95 را به پلیس اعلام کرده و هیچ درخواستی برای تمدید اعتبار مجوزهای سال 94 نداشته، آرم‌های سال قبل فاقد اعتبار هستند.

    وی خاطرنشان کرد: در صورتی که سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ادامه داشتن فرایند صدور آرم‌های طرح ترافیک برای سال جاری خبر دهد، پلیس آمادگی دارد تا اعتبار آرم‌های سال 94 را برای مدت زمانی محدود، تمدید کند.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط