فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۵۰۳»

لزوم ارائه تسهیلات به دارندگان وسایل حمل‌ونقل عمومی در پی دو نرخی شدن قیمت بنزین

عصر خودرو- عضو فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس درباره تاثیر دو نرخی شدن قیمت بنزین در خدمات دهی وسایل حمل ونقل عمومی، گفت: در پی دو نرخی شدن سوخت بهتر است تسهیلاتی برای دارندگان وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسیرانان در نظر گرفته شود.

لزوم ارائه تسهیلات به دارندگان وسایل حمل‌ونقل عمومی در پی دو نرخی شدن قیمت بنزین
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، محمد دامادی درباره دو نرخی شدن قیمت سوخت و تاثیر آن بر خدمات رسانی وسایل حمل ونقل عمومی، گفت: دو نرخی شدن قیمت سوخت آسیب جدی به رانندگان وسایل حمل‌ونقل عمومی وارد خواهد کرد، متاسفانه در گذشته نیز تجربه تلخی از دو نرخ بودن قیمت سوخت داشتیم.

    نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دو نرخی شدن قیمت سوخت علاوه بر متضرر کردن دارندگان وسایل حمل‌ونقل عمومی به ویژه تاکسیرانان، موجب افزایش فساد نیز می شود.

    دامادی با انتقاد از دو نرخی شدن قیمت سوخت، گفت: در پی دو نرخی شدن سوخت بهتر است تسهیلاتی برای دارندگان وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسیرانان در نظر گرفته شود زیرا افزایش قیمت بنزین و به دنبال آن افزایش کرایه ها اثرات مخربی را به همراه خواهد داشت.

    وی با بیان اینکه بازگشت به گذشته و دو نرخی شدن قیمت سوخت گام مثبتی برای کشور نخواهد بود، افزود: افزایش نرخ سوخت به اقشار کم‌درآمد جامعه فشار بسیار وارد می کند به طوریکه این قشر نیازمند در تنگنای اقتصادی قرار خواهند گرفت.

    عضو فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به مصوبه مجلس در خصوص دو نرخ شدن سوخت بهتر است در مجلس دهم دولت با ارائه لایحه‌ای تسهیلاتی برای دارندگان وسایل حمل‌و نقل عمومی ارائه کند.

    نمایندگان در جریان بخش درآمدی لایحه بودجه سال 95 کل کشور با بند الحاقی اول تبصره 14 در خصوص دو نرخی شدن بنزین موافقت کردند.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو