فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

نصف قیمت خودرو خسارت بگیرید

عصر خودرو: شنبه چهارم اردیبهشت ماه شاهد حضور دویست و نودمین شماره از هفته نامه خودرو امروز به همراه ضمیمه خودرو امروز پلاس با موضوع لیزینگ بر روی دکه روزنامه فروشی ها خواهیم بود.

نصف قیمت خودرو خسارت بگیرید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، "نصف قیمت خودرو،خسارت یک سال خواب در تعمیرگاه" بررسی ای است از آیین نامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو که از سوی خودرو امروزی ها صورت گرفته است.
    در جهان خودرو این هفته "قدرتمندترین ونتیج 8 سیلندر استون مارتین"، "ژست تازه کد 3 آئودی" و"نقاب تازه بر چهره سوپر سدان لوکس سدان تسلا" را می بینیم و  با فیات کوچولوی 27 میلیونی فیات آشنا می شویم.
    "هجوم کامارو به قلمرو ژرمن ها" در مقایسه این هفته به بررسی تفاوت های ب ام و M4 مدل 2015 و شورولت کامارو SS مدل 2016 می پردازد . در ادامه هم با "ترمز قیمت باتری در بازار" نگاهی جامع خواهیم داشت به بازار باتری خودرو کشور.
    "قطعه سازان ایرانی در دروازه های اروپا" گزارش اختصاصی هفته نامه خودرو امروز از اتومکانیکای استانبول 2016 را ارائه می کند و اتومبیلرانی هفته هم به با "کیفیت بیشتر در راه چین" به آخرین تغییرات در گرند پری چین می پردازد.
    در ماشین سنگین شماره این هفته خودرو امروز به دوران محافظه کاری در شرکت های بزرگ خودروسازی می رسیم و "رویاهای نقش بر آب شده جهان خودرو" را در بررسی تکنولوژی هایی که در صنعت خودرو نتوانستند به جایگاه اصلی خود برسند ترسیم می کنیم.
    در آچار این شماره هم 10 واقعیت ساده درباره ایمنی خودرو را یاد می گیریم و با ترمزهای کاسه ای آَشنا می شویم. در آخر هم با بررسی عیوب سیستم کاربراتور به عیب یابی خودرو به زبان ساده می پردازیم.
    در جدیدترین شماره از خودرو امروز پلاس نیز راهنمای جامع خرید خودرو در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. در این شماره از لیزینگ نامه، فهرست جدیدترین قیمت شرکتی انواع خودرو موجود در بازار ایران و مشخصات فنی و تحلیل شرایط فروش روز خودروها را مطالعه می کنیم.
    در خودرو امروز پلاس این هفته رضا شیوا در گفت گویی اختصاصی با خودرو امروز درخواست افزایش قیمت خودرو را تشریح می کند و تویوتا لندکروز به عنوان محبوب ترین و پر فروش ترین خودرو وارداتی بازار معرفی می شود.
    در ادامه نیز مطالبی با عناوین " با پیش پرداخت کمتر از 30 میلیون تومان شاسی بلند بخرید"؛ "بررسی و مقایسه لیفان 820 و آسا B50F"؛ "نبردی برای محبویت"؛ "اپتیماهای جدید اطلس خودرو 90 تا 120 روز دیگر می آیند"؛ "فیات سی ینا بخریم یا نه؟"؛ "وقتی برچسب قیمت اشتباه باشد" "ب ام و I8 مهمان ویژه 15 میلیاردی" و ده ها مطلب خواندنی دیگر را خواهیم خواند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم