فونیکسریمکسبهتام

رئیس انجمن واردکنندگان خودرو مطرح کرد؛

در واردات خودرو ۲۵۰۰ سی سی باید تجدید نظر شود

عصر خودرو- رئیس انجمن وارد کنندگان خودرو با تاکید بر اینکه تعدد قوانین موجب به وجود آمدن انجمن‌های مختلف شده است، گفت: در ممنوعیت واردات خودرو با حجم موتور ۲۵۰۰ سی سی باید تجدید نظر شود.

در واردات خودرو ۲۵۰۰ سی سی باید تجدید نظر شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از میزان، فرهاد احتشام زاد، رئیس انجمن واردکنندگان خودرو  با اشاره به تشکیل انجمن صنفی کارفرمایی وارد کنندگان خودرو گفت: متاسفانه در کشور تعدد قوانین موجب به وجود امدن انجمن‌های مختلف در کشور شده است.

    وی افزود: انجمن وارد کنندگان خودرو زیر نظر اتاق بازرگانی ایران در حال فعالیت است و بسیاری از وارد کنندگان بزرگ عضو این انجمن هستند اما انجمن‌های صنفی کارفرمایی با مسئولیت محدود تری در حال فعالیت هستندو فعالیتشان محدود‌تر است.

    رئیس انجمن واردکنندگان خودرو تصریح کرد: البته این دو بخش با یکدیگر داخل ندارند و هر کدام به طور مجزا در حال فعالیت هستند.

    احتشام زاد در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به ابلاغ ضوابط جدید برای واردات خودرو به کشور گفت: بر اجرای این ایین نامه نظارت کامل می‌شود و ما معتقدیم که نظام شفاف برای واردات باید وجود داشته باشد تا بتوان به صورت منطقی رقابت و فعالیت کرد چرا که در فضای غیر شفاف امکان رقابت شفاف وجود ندارد.

    وی ادامه داد از زمانی که وزیر صنعت چارچوب واردات خودرو را اعلام کردواردات خودرو به شیوه مناسب ساماندهی شد و و ما در فدراسیون واردات اتاق بازرگانی ایران در حال الگو گیری از این موضوع هستیم و امیدواریم این موضوع را به کل کالاهای وارداتی تعمیم بدهیم.

    این عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با اشاره به تعرفه واردات خودرو تصریح کرد: ما پیشنهادات خود را برای تعرفه واردات خودرو به وزارت صنعت ارایه دادیم و خوشبختانه تعرفه واردات خودرو در حال حاضر مورد تایید ما است.

    احتشام زاد ادامه داد: در حال حاضر موضوع مورد بحث ما ممنوعیت واردات خودروبا حجم موتور 2500 سی سی است که ازنظر ما حجم موتورملاک لوکس بودن خودرو نیست و باید قیمت مورد توجه قرار بگیرد.

    وی با اشاره به اینکه واردات خودروبا حجم موتور 2500 سی سی همچنان ممنوع است گفت: این موضوع به نظر ما کاملا اشتباه است و نیاز به بررسی و تحلیل مجدد دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو