فونیکسریمکسبهتام

عیدانه آریا دیزل در بهار ۹۵

عصر خودرو-شرکت خودروسازی آریا دیزل موتور با ورود به سال ۱۳۹۵ اقدام به اجرای طرح‌های ویژه فروش برای دو برند زیرمجموعه خود یعنی محصولات رنو تراکس و سی اند سی تراکس به راه انداخته است که در ابتدای آغاز طرح به دلیل شرایط فروش بسیار استثنایی و منحصر به فرد؛ بازار خودروهای تجاری و کار را تحت تاثیر قرار داده است.

عیدانه آریا دیزل در بهار ۹۵
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،آریا دیزل موتور پس از کسب رتبه برتر در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده تجاری و کار در سال 1394 از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بانک توسعه تعاون و پیشتازی‌هایی چون ارائه خدمات برتر در زمینه خدمات پس از فروش چون ارائه خودروهای جایگزین و افزایش سرویس‌های دوره‌ای از 10 به 15 هزار کیلومتر در کامیون‌های سی اند سی؛ با ورود به سال 1395 اقدام به اجرای شرایط فروش ویژه‌ای برای محصولات خود کرده است.
    مهم‌ترین طرح فروش ویژه آریا دیزل موتور در سال 95 که با نام "جشنواره بهار 95" شناخته می‌شود ارائه شرایط فروش استثنایی و خدماتی منحصر به فرد به خریداران خودرو کشنده سی اند سی است. در این طرح خریداران این خودرو می‌توانند تنها با پرداخت مبلغ 14 میلیون تومان اضافه بر مبلغ فروش نقدی خودرو یعنی مجموع 294 میلیون تومان ضمن تحویل سریع خودرو از دریافت خدمات کارت طلایی شامل سرویس‌های دوره‌ای کاملا رایگان شامل اجرت کار و هزینه قطعات؛ تا 210 هزار کیلومترو بیمه بدنه یک ساله بهره‌مند شوند. در یک بررسی ساده مشخص می‌شود که مجموع هزینه‌های سرویس‌های دوره‌ای برای هر مالک تا کیلومتر 210 هزار برای هر خودرو سی اند سی مبلغی در حدود 23 میلیون تومان را در بر می‌گیرد درحالی که در این طرح فروش ویژه تنها مبلغ 14 میلیون تومان بیشتر از مبلغ خودرو برای کارت طلایی سرویس‌های دوره‌ای رایگان تا 210 هزار کیلومتر و بیمه بدنه یک ساله رایگان دریافت می‌شود. هرمالک تنها با مراجعه به هر نمایندگی معتبر آریا دیزل موتور در سراسر کشور می‌تواند به‌ سادگی به ثبت نام طرح فروش نقدی ویژه کامیون‌های سی اند سی و یا خدمات کارت طلایی اقدام کنند.
    سرویس‌های دوره‌ای کارت طلایی طرح هدیه جشنواره بهار 95 تا کیلومتر 210 هزار برای هر خودرو سی اند سی چه در بخش اجرت تعمیرات و چه در بخش هزینه تعویض قطعات برای هر مالک کاملا بصورت رایگان انجام می‌شود. سرویس‌های دوره‌ای رایگان در این طرح روغن موتور، فیلترهای روغن، روغن دیفرانسیل، فیلتر گازوئیل، فیلتر هیدرولیک فرمان، روغن هیدرولیک فرمان، فیلتر آب‌گیر سوخت، فیلتر هوای بیرونی و درونی، فیلتر خشک‌کن باد، فیلتر اد‌بلو، روغن گیربکس، تسمه کولر و مایع خنک کننده موتور را شامل می‌شود.
    رایگان بودن سرویس‌های دوره‌ای تا کیلومتر 210 هزار موجب می‌شود مالک خودرو با آسودگی خیال و بدون صرف هیچ هزینه‌ای بدون تاخیر سرویس‌های دوره‌ای را سروقت انجام داده و از این طریق به شکل قابل توجهی بر عمر مفید و سلامت خودرو خود بی‌افزاید.
    در طرح جشنواره بهار 95 آریا دیزل موتور ثبت نام مالکان خودروهای فرسوده تجاری برای جایگزینی خودرو با خودروهای جدید نیز همچنان برقرار است. در این طرح خودرو سی اند سی 480 اتوماتیک (2×4) به قیمت 290 میلیون تومان (شامل 9% مالیات بر ارزش افزوده و بیمه شخص ثالث و هزینه‌های شماره گذاری) با پیش پرداخت اولیه 15 میلیون تومانی از سوی مالک و وام 200 میلیون تومانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با مدت بازپرداخت 60 ماهه 15 درصد به همراه کارت طلایی خرید قطعات به ارزش 1 میلیون تومان در اختیار متقاضیان این طرح قرار می‌گیرد.
    کشنده رنو پریمیوم 460 سقف بلند اتوماتیک (2×4) فول آپشن در طرح خرید نقدی به قیمت قطعی 395 میلیون تومان (شامل 9% مالیات بر ارزش افزوده و بیمه شخص ثالث و هزینه‌های شماره گذاری) به صورت فوری به خریدار تحویل می‌شود که در این طرح کارت طلایی رایگان به منظور خرید قطعات به ارزش 5 میلیون تومان نیز به همراه آن به متقاضی تحویل می‌شود.
    خودروهای قابل خرید از شرکت آریا دیزل موتور شامل خودروهای رنو پریمیوم 460 اتوماتیک (2×4) و سی اند سی 480 اتوماتیک (2×4) است. جزئیات شرایط‌های مختلف فروش این دو خودرو بصورت مصور در اختیار خوانندگان قرار گرفته است. شرایط فروش ویژه هدیه جشنواره بهار 95 شرکت آریا دیزل موتور از همین امروز مصادف با 31 فروردین تا 31 خرداد ماه سال جاری به مدت 3 ماه در تمامی نمایندگی‌های معتبر این شرکت در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط