فونیکسریمکسبهتام

ب ام و فروش سری ۷ را در آمریکا متوقف کرد

عصر خودرو- شرکت ب ام و فروش برخی از خودروهای سری ۷ را در آمریکا متوقف کرده و می گوید این خودروها را به دلیل مشکل باز شدن ایربگ فرامی خواند.

ب ام و فروش سری ۷ را در آمریکا متوقف کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل  از رویترز، خودروهای ب ام و سری 7  که از اول ژوئیه 2015 تا 11 دسامبر 2015 ساخته شده اند، احتمالا رله کنترلی معیوبی در قسمت ایربگ دارند که مانع باز شدن آنها در زمان تصادف می شود. خودروهای فراخوان شده شامل 740Li، 750Li و 750Lxi هستند.

    این فراخوان در وبسایت سازمان ایمنی ترافیک بزرگراههای آمریکا اعلام شده است. ب ام و به این سازمان اعلام کرده که از هیچ گونه تصادف یا جراحتی به دلیل این نقص در خودروهایی که 80 هزار دلار یا بیشتر قیمت دارند خبر ندارد.

    براین اساس 6110 دستگاه خودرو در بازار آمریکا را فراخواهد خواند و ب ام و اعلام نکرده که آیا این فراخوان مدلهای سری 7 خارج از آمریکا را شامل میشود یا خیر؟

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط