فونیکسریمکسبهتام

پیکاپ‌کوچولویِ خواستنیِ جیپ!

عصر خودرو: حالا که جیپ تایید کرده در نسل آینده رنگلر، اتاق پیکاپ این مدل را عرضه خواهد کرد، عشق جیپ ها می توانند برای یک پیکاپ کوچکتر از آن نیز رویاپردازی کنند، چیزی شبیه به همین کانسپت جذاب که با نام کومانشی برای نسخه ۲۰۱۶ بزرگترین گردهمایی جیپ‌سواران دنیا یعنی ایستر سافاری طراحی شده است.

پیکاپ‌کوچولویِ خواستنیِ جیپ!
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو » ،حالا که جیپ تایید کرده در نسل آینده رنگلر، اتاق پیکاپ این مدل را عرضه خواهد کرد، عشق جیپ ها می توانند برای یک پیکاپ کوچکتر از آن نیز رویاپردازی کنند، چیزی شبیه به همین کانسپت جذاب که با نام کومانشی برای نسخه 2016 بزرگترین گردهمایی جیپ‌سواران دنیا یعنی ایستر سافاری طراحی شده است.
خیلی ها هنوز رِنِه‌گِد را یک جیپ اصیل نمی دانند اما مفهومی کومانشی که برپایه رنه‌گید تریل‌هاوک توسعه یافته، با این طراحی خواستنی و در عین حال، قدرتی به واسطه فرم زمخت دیواره خارجی کفی بار، و البته، شکل شبیه به کلاس های ارتشی سقف پارچه ای اش، کاملا از ظرافت بصری و حس مینیاتوری کوچکترین شاسی‌بلند فاصله گرفته. و طبیعی است که با کفی بار 1.5 متری، انتظار توان حمل بار بالایی از آن می رود. جیپ همچنین با چرخ های 16 اینچی زُمُخت پوشش یافته با تایر های 32 اینچی آفرود BF-Goodrich All Terrain T/A، سیستم تعلیق سفارشی با کیت افزایش ارتفاع تا 5 سانتیمتر و یک وینچ، کومانشی را برای مسیر های سخت خارج از جاده آماده کرده. طراحی تغییر یافته سپر جلو، سپر عقب فولادی با طرح متفاوت، رنگ بدنه خاکی ارتشی و تجهیزات موپار برای کابین از جمله روکش های صندلی سفارشی و کفی های ضد آب نیز از دیگر مشخصه های ظاهری مفهومی کومانشی هستند.
محرک کومانشی، موتور 2.0 لیتری توربودیزل رنه‌گید های سفارش اروپاست که به گیربکس 9 سرعته اتومات و سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ با دیفرانسیل عقب قفل شونده متصل است.

 

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو