فونیکسریمکسبهتام

واژگونی تریلر با بار تاورکرین

عصر خودرو- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی تریلر حامل تاورکرین در بزرگراه فتح خبر داد.

واژگونی تریلر با بار تاورکرین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا،  در این باره گفت: در ساعت 8:06 صبح امروز یک مورد حادثه رانندگی از نوع واژگونی به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 59 را به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق جاده قدیم کرج (بزرگراه فتح) اعزام کردند.

     

    وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل، افزود: با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که یک دستگاه تریلر حامل قطعات تاورکرین (جرثقیل ساختمان‌های بلندمرتبه) در حال حرکت در مسیر بوده که ناگهان قسمت گردان تاورکرین چرخیده و با تیر چراغ برق برخورد کرده است.

     

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این حادثه باعث شکستن تیر چراغ برق و قطع شدن تابلوهای برق شده بود، اظهار کرد: آتش‌نشانان بلافاصله اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و با استفاده از جرثقیل 50 تن، تریلر را به حالت اولیه برگردانده و در ساعت 9:47 به عملیات خود خاتمه دادند.

     

    ملکی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدومیت جدی نداشت، افزود: با توجه به اینکه واژگونی در حاشیه بزرگراه رخ داده بود ترافیک سنگینی نیز در محل رخ نداد اما عوامل راهور نسبت به روان‌سازی ترافیک اقدام کرده و همزمان عوامل شرکت برق نیز اقدامات خود برای حل مشکل پیش آمده را آغاز کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط