فونیکسریمکسبهتام

تصادف مرگبار کامیون‌ها در بزرگراه یاسینی

عصر خودرو- رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار میان کامیون ایسوزو و کامیون ارتش در بزرگراه یاسینی خبر داد.

تصادف مرگبار کامیون‌ها در بزرگراه یاسینی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ مراد مرادی درباره این حادثه گفت: حوالی ساعت یک بامداد امروز یک دستگاه کامیون ایسوزو با یک راننده و سرنشین در حال حرکت مسیر جنوب به شمال بزرگراه یاسینی بود که ناگهان از قسمت عقب با یک دستگاه کامیون ارتش که به دلیل نقص فنی در سطح راه متوقف شده بود، برخورد کرد.

    وی با بیان اینکه در پی این حادثه سرنشین ایسوزو در دم فوت کرد، گفت: کارشناسان پلیس راهور کامیون ارتش را به میزان 50 درصد به خاطر عدم ایمن‌سازی برای توقف به خاطر نقص فنی در سطح راه و کامیون ایسوزو را به میزان 50 درصد به خاطر عدم توجه به جلو به عنوان مقصر حادثه اعلام کردند.

    همچنین سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز درباره این حادثه به ایسنا گفت: این کامیونت به شدت با قسمت عقب کامیونی دیگر برخورد کرده بود که عوامل آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات مخصوص راننده 32 ساله ایسوزو از کابین خارج کرده و برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس تحویل دادند اما سرنشین 50 ساله به خاطر آسیب‌دیدگی شدید، در دم جان خود را از دست داد.

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: آتش‌نشانان بعد از ایمن‌سازی محل و انتقال خودروها به محل امن، در ساعت 2:04 به عملیات خود خاتمه دادند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط