فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی خبر داد:

خطوط اتوبوسی نمایشگاه شهر آفتاب راه‌اندازی شد

عصر خودرو- مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی درباره خطوط اتوبوسی منتهی به نمایشگاه شهر آفتاب توضیحاتی ارائه داد.

خطوط اتوبوسی نمایشگاه شهر آفتاب راه‌اندازی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایلنا، پیمان سنندجی؛ مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در نشست خبری امروز خود با اشاره به راه‌اندازی خطوط اتوبوسرانی شهر آفتاب گفت: تعداد مبادی این سرویس‌ها 8 خط است که 6 مورد آن راه‌اندازی شده و راه‌اندازی دو مورد دیگر در دستور کار شرکت واحد اتوبوسرانی قرار دارد.

    وی افزود: خط یک این خطوط از میدان صنعت به نمایشگاه کتاب خواهد رفت که این مسیر شامل بزرگراه شیخ‌فضل‌الله نوری، میدان آزادی، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، بزرگراه شهید کاظمی‌، خلیج فارس و نمایشگاه شهر آفتاب است که این خط بالغ بر 27.656 کیلومتر است.

    سنندجی ادامه داد: خط دو از میدان آزادی به نمایشگاه شهر آفتاب خواهد رفت که شامل بزرگراه آیت‌الله سعیدی، بزرگراه شهید کاظمی، خلیج فارس و نمایشگاه کتاب است که این مسیر نیز بالغ بر 20.262 کیلومتر امتداد خواهد داشت.

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره به خط 3 این مسیر گفت: این خط میدان رسالت را به نمایشگاه شهر آفتاب متصل کرده و در میسر خود بزرگراه امام علی(ع)، خلیج‌فارس و نمایشگاه شهر آفتاب را خواهد داشت که این خط نیز مسیری به طول 31.769 کیلومتر خواهد بود.

    سنندجی با بیان اینکه خط 4 پایانه خاوران را به نمایشگاه متصل کرده و از بزرگراه آزادگان و خلیج‌فارس می‌گذرد ادامه داد: امتداد این مسیر 20.190 کیلومتر است. همچنین خط 5 از میدان راه‌آهن به نمایشگاه شهر آفتاب امتداد داشته و در طول مسیر از خیابان دشت آزادگان، بزرگراه تندگویان شهید عسگری و خلیج‌فارس می‌گذرد که این خط نیز 18.250 کیلومتر امتداد دارد.

    مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی با بیان اینکه خط 6 پایانه جنوب را به نمایشگاه متصل می‌کند، گفت: این مسیر که 17.835 کیلومتر مسافت دارد از بزرگراه بعثت، میدان بهمن، بزرگراه تندگویان، شهید عسگری  و خلیج فارس می‌گذرد.

    سنندجی با بیان اینکه برای جابجایی مسافران به سمت نمایشگاه شهر آفتاب 100 دستگاه اتوبوس در نظرگرفته شده، عنوان کرد: این خطوط از روز شانزدهم فروردین ماه آماده به کار بوده و در تمام روزهای سال آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

    وی با  بیان اینکه سر فاصله ورود اتوبوس به هر ایستگاه 15 دقیقه است، ادامه داد: ساعت شروع به کار این خطوط از 8 صبح و ساعت پایان کار آن همزمان با ساعت خاتمه کار نمایشگاه خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو