فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان زنجان اعلام کرد:

۱۲۰ نقطه حادثه خیز در استان زنجان شناسایی شده است

عصر خودرو- -رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: با همکاری اداره حمل و نقل و پایانه ها، راه و شهرسازی و پلیس راه استان ۱۲۰ نقطه حادثه خیز شناسایی شده است.

۱۲۰ نقطه حادثه خیز در استان زنجان شناسایی شده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی در جمع خبرنگاران، از کاهش 65 درصدی تلفات جاده‌ای در استان زنجان طی نوروز امسال خبر داد و افزود: از آغاز طرح نوروزی تا پانزدهم فروردین‌ماه بیش از 30 درصد از تصادفات استان زنجان در محور زنجان به قزوین رخ داده است.

    رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: از 25 اسفندماه سال گذشته تا پانزدهم فروردین‌ماه جاری هفت نفربر اثر سانحه در جاده‌های استان زنجان فوت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 16 نفر بود بیش از 56 درصد کاهش دارد.

    سرهنگ شیر محمدی تاکید کرد: طی این بازه زمانی 47 مورد تصادف جرحی در جاده‌های استان زنجان رخ‌داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد کاهش را به خود اختصاص داده است.

    رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه طی این بازه زمانی 106 مورد تصادف خسارتی رخ‌داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد افزایش دارد، تصریح کرد: طی این بازه زمانی بیشتر تصادفات در جاده‌های استان زنجان به علت خستگی و خواب‌آلودگی بوده و بیشترین وسایل مرتبط با تصادفات در جاده‌های استان زنجان خودرو سواری بوده است.

    سرهنگ علی اصغر شیر محمدی در ادامه از وجود 120 نقطه حادثه خیز در استان زنجان خبر داد و گفت: طی سال جاری ایمن سازی نقاط حادثه‌خیز اولویت کاری خواهد بود و امسال با حمایت‌های اعتباری که خواهد شد این نقاط ایمنی سازی می‌شوند که تاکنون 50 نقطه ایمن سازی شده است.

    وی با اشاره به نصب دوربین‌های ثبت تخلف در محورهای استان زنجان تصریح کرد: مکان یابی مسیرهای ارتباطی اصلی توسط اکیپ پلیس راه و حمل و نقل و پایه‌هایی استان زنجان برای نصب دوربین انجام شده و این سیستم در مسیرهای فرعی در نقاط حادثه خیز به منظور کنترل ترافیک نصب می‌شود.

    رئیس پلیس راه استان زنجان همکاری سازمان حمل و نقل را در بحث کاهش تصادفات را بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: دوربین‌های ثبت تخلف در محورهای استان زنجان نصب شده است و در این زمینه مکان یابی مسیرهای ارتباطی اصلی و فرعی انجام‌شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو