فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۴۵۶»

تزریق هوا به مخزن بنزین ممکن نیست

وزارت نفت کم‌فروش‌ها را معرفی کند

عصر خودرو- رییس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت در واکنش به صحبت‌های وزیر نفت در ارتباط با لزوم برندسازی بنزین و مسئله کم‌فروشی بنزین از سوی جایگاه‌داران، با انتقاد از نحوه پیاده‌سازی برندسازی در کشور، بحث کم‌فرروشی از سوی جایگاه‌داران را غیر علمی دانست.

تزریق هوا به مخزن بنزین ممکن نیست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، بیژن حاج‌محمدرضا  درباره‌ی طرح برند‌سازی بنزین و اجرای آن در سال جدید ادامه داد: آخرین جلسه‌ای که در این مورد با وزارت نفت داشته‌ایم سه ماه قبل از نوروز بود که البته وزارت نفت هنوز جواب ما را نداده است و مشکل ما را در این مورد برند‌سازی باید نشانگر تفاوت کیفیت باشد نه یک چیز ظاهری حل نکرده‌اند.

    وی ادامه داد: به نظر می‌رسد می‌خواهند مثل کارت سوخت به تنهایی و بدون دخالت بخش خصوصی کار خود را که در همه جای دنیا نیز بی‌نظیر است انجام دهند.

    حاج محمدرضا همچنین در واکنش به صحبت‌های وزیر نفت در مورد مشکلات برخی جایگاه‌ها و کم‌فروشی از سوی جایگاه‌داران گفت: متاسفانه این مسایل صحت ندارد. کدام جایگاه‌داری به دلیل کم‌فروشی در زندان است ؟ یکی از آن‌ها را معرفی کنند.

    وی ادامه داد: آقای زنگنه می‌گوید همه‌جای دنیا تلمبه‌های تکی سوخت‌رسانی به صورت تکی کنار خیابان می‌گذارند، اما ما چنین چیزی در دنیا نداریم، چرا که تلمبه‌های تک نیز لوله، مخزن و برق می‌خواهند و این امر برای یک تلمبه هزینه‌بر است.

    رییس اتحادیه جایگاه‌داران با رد این صحبت‌ها تصریح کرد: از زمانی که آقای وزیر صحبت‌هایی را در مورد زندانی بودن جایگاه‌داران برای کم‌فروشی کرده‌اند شکایت‌های زیادی به من شده است، اما هیچ جایگاه‌داری در چارچوب کار خود پول وزارت نفت را نخورده است و کم‌فروشی نیز نکرده است، بنابراین من او را به مناظره‌ای دعوت می‌کنم.

    تزریق هوا به مخزن ممکن نیست

    حاج محمدرضا همچنین اضافه کرد: این امر ممکن نیست که در پمپ یا مخزن نیز جایگاه‌داران هوا تزریق کنند، چرا که مخزن تا رسیدن به نازل پلمپ است و اصلا امکان تزریق هوا وجود ندارد، چرا که منجر به انفجار مخزن می‌شود.

    وی ادامه داد: آقای زنگنه لطف کنند جایگاهی را که به ایشان کم‌فروشی کرده است به ما معرفی کند، تمام جایگاه‌ها دوربین دارد و عملیات همه آنها ضبط می‌شود.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط