فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس خبر داد:

انهدام باند سارقان داخل خودرو در فردیس

اعتراف به ۴۳ فقره سرقت

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از انهدام باند سارقان داخل خودرو با ۴۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند سارقان داخل خودرو در فردیس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ ایوب احمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو که به شیوه مشابهی انجام می گرفت موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

    وی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقیقات نامحسوس و به کارگیری شیوه های نوین کشف جرم، مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند.

    احمدی افزود: ماموران انتظامی بلافاصله در اقدامی غافلگیرانه، یکی از متهمان را دستگیر و در بازرسی از خودرو وی، ادوات سرقت و چهار دستگاه پخش ضبط خودرو، کشف کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان فریس گفت: ماموران متهم را به کلانتری منتقل کردند و در بازجویی های انجام گرفته، متهم به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف کرد و اعلام کرد با همدستی سه نفر دیگر، در ساعات اولیه بامداد و در مکان های خلوت با خودرویی که پلاک آن را مخدوش کرده بودیم اقدام به سرقت داخل خودرو ها می کردیم و اموال مسروقه را در اختیار دونفر مالخر قرار می دادیم.

    سرهنگ احمدی ادامه داد: ماموران انتظامی بلافاصله با اخذ مجوز قضایی سه همدست متهم و دو مالخر را دستگیر و از مخفیگاهشان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف کردند.

    وی خاطر نشان کرد: سارقان به 43 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند که همه مالباختگان شناسایی شدند و متهمان به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی ارجاع و از آن جا روانه زندان شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان از شهروندان درخواست کرد  خودروی های خود را حتی الامکان در پارکینگ پارک کنید و از قرار دادن وسایل گرانبها، اسناد و مدارک شخصی با ارزش در خودرو جدا خوداری کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط