فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۴۵۵»

البرزی‌ها در ایام نوروز ۶۳ میلیون لیتر بنزین سوزاندند

عصر خودرو- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان البرز از توزیع و مصرف ۶۳ میلیون لیتر بنزین در ایام تعطیلات نوروز و افزایش یک درصدی مصرف این فرآورده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

البرزی‌ها در ایام نوروز ۶۳ میلیون لیتر بنزین سوزاندند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، ابراهیم توسلی اظهار کرد: در حال حاضر استان البرز دارای 63 جایگاه عرضه سوخت مایع است که با برنامه ریزی و نظارت های لازم تمامی جایگاه ها در تعطیلات نوروز فعال بودند و سوخت مورد نیاز همشهریان و مسافرین نوروزی را به نحو مطلوب تامین و عرضه کردند.

    وی میزان مصرف انواع بنزین استان البرز از بیستم اسفندماه 1394 تا پایان روز پانزدهم فروردین سال جاری را 63 میلیون لیتر اعلام کرد و افزود: از این میزان 30 میلیون لیتر بنزین معمولی 4 میلیون لیتر بنزین سوپر و 29 میلیون لیتر بنزین یورو 4 بوده است.

    توسلی تصریح کرد: 29 اسفند 1394 بیشترین مصرف بنزین به میزان 3 میلیون لیتر و سیزدهم فروردین ماه سال جدید کمترین میزان مصرف  با یک میلیون و پانصد هزار لیتر بوده است.

    وی در ادامه افزود: در همین مدت بیش از 9 میلیون لیتر نفتگاز در بخش حمل و نقل استان البرز مصرف شده است که در مقایسه با سال قبل از کاهش  17 درصدی و به دلیل اجرای طرح پیمایش برخوردار بوده است.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان البرز در پایان به حوزه نظارت ها اشاره کرد و گفت: با هدف تأمین سوخت مورد نیاز شهروندان و مسافرین نوروزی با تشکیل کارگروه بازرسی جایگاه های عرضه سوخت مورد پایش مستمر بودند و نظارت بر کار آنها با دقت و حساسیت بالا صورت گرفت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو