فونیکسریمکسبهتام

شاسی بلندی از پورشه که تفکرات‌تان را دگرگون می‌کند

عصر خودرو- کسب‌و‌کار پورشه در سال ۲۰۱۵ در آمریکا پر از اتفاق بود. این کمپانی یک مرکز ۱۰۰ میلیون دلاری در آتلانتا آمریکا افتتاح کرد که رکورد فروشی معادل۵۱.۷۵۶ خودرو را ثبت کرد.

شاسی بلندی از پورشه که تفکرات‌تان را دگرگون می‌کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فرصت امروز، همچنین ‌«‌کلاوس زلمر‌»‌ ‌در ماه نوامبر سال 2015 به‌عنوان مدیرعامل این کمپانی در آمریکای شمالی منصوب شد که این امر نیز یک تغییر بزرگ محسوب می‌شود.آقای زلمر مصاحبه‌ای با مجله ‌«‌Business Insider‌»‌ ‌در حاشیه نمایشگاه ماشین نیویورک در سال 2016 داشت. محتوای این مصاحبه شامل فروش پر سروصدای شاسی بلند آنها و چگونگی برقراری تعادل میان فروش خودرو‌های مقرون به صرفه بود.

    در این نمایشگاه پورشه از یک مدل خاص از ‌«‌باکستر 718‌»‌ ‌که یکی از مدل‌های بسیار معروف این شرکت است، رونمایی کرد. این خودروساز افسانه‌ای همچنین نسخه جدید شاسی بلند پرفروش خودش به نام ‌«‌ماکان‌»‌ ‌را ارائه کرد. این خودرو دارای یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر با قدرتی معادل 252 اسب بخار است که با قیمتی معادل 47.500 دلار مقرون به صرفه‌ترین خودروی لوکس در بازار فروش خودرو‌های آمریکا محسوب می‌شود.

    با اینکه مدل جدید ‌«‌ماکان‌»‌ ‌در میان طرفداران سروصدای زیادی به راه انداخته اما برخی معتقدند تولید خودرو‌هایی با قدرت و قیمت کمتر، اعتبار پورشه را خدشه دار می‌کند اما آقای زلمر معتقد است که این خودرو‌های مقرون به صرفه آنها را به استاندارد‌های مورد نظرشان نزدیک‌تر می‌کند. آقای زلمر گفت: ‌«‌فکر می‌کنم در کل داشتن یک روال پایدار برای کسب‌و‌کار پورشه بسیار مهم است. لازم است که شما طیف وسیعی از تولیدات را در شرایط خوب و شرایط بحرانی برای فروش در اختیار مشتریان بگذارید. ما می‌خواهیم به یک برند ایده‌آل تبدیل شویم.

    زمانی‌که ما یک مدل را با قیمت پایین‌تر و عملکرد ضعیف‌تر معرفی می‌کنیم، باید حواس‌مان باشد تا این تعادل را در طرف دیگر نیز برقرار کنیم. زمانی‌که پورشه مدل ‌«‌ماکان‌»‌ ‌را در سال 2013 معرفی کرد، به‌طور همزمان مدل چند میلیون دلاری ‌«‌918 اسپایدر‌»‌ ‌را معرفی کرد. او گفت که این اتفاقی نیست که ما اکنون با مدل چهار سیلندر ‌«‌ماکان‌»‌ ‌که در کنار مدل ‌«‌911R‌»‌ ‌اینجا در شهر نیویورک هستیم. در سال‌های اخیر، رقبای آلمانی پورشه مانند ‌«‌بی‌ام دبلیو‌»‌ ‌و ‌«‌مرسدس بنز‌»‌ ‌و همچنین ‌«‌آئودی» ماشین‌های کم قیمتی را معرفی کردند که هدف آنها بیشتر جوانان است.

    سری 2 بی‌ام دبلیو، مرسدس CLA و آئودی A3 خودرو‌هایی در حدود قیمت 30.000 دلار هستند که کمک بسیاری به کمپانی‌هایشان کردند، اما بسیاری این پرسش را بیان کردند که چرا کمپانی‌هایی مانند پورشه نمی‌توانند محصولاتی با قیمت کمتر ارائه دهند. آقای زلمر در جواب به این سوال گفت: ‌«‌فکر می‌کنم که اگر شما بخواهید یک برند منحصر به فرد باشید نمی‌توانید محدوده قیمت را از یک میزان خاص پایین بیاورید و این محدوده برای هر کمپانی متفاوت است. فکر نمی‌کنم اکنون که در حال صحبت با یکدیگر هستیم کم کردن قیمت محصولات پورشه تا 30 هزار امکان‌پذیر باشد.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو