فونیکسریمکسبهتام

عدم توجه به جلو سبب مرگ ۲راننده شد

افزایش۵۰درصدی کشف سرقت درشازند

عصر خودرو- کشته شدن دو راننده طی دو حادثه رانندگی به علت عدم توجه به جلو و افزایش ۵۰ درصدی کشف انواع سرقت در شازند، عناوین اخبار انتظامی استان مرکزی است.

عدم توجه به جلو سبب مرگ ۲راننده شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، طی روز گذشته دو حادثه رانندگی منجر به فوت در استان مرکزی به وقع پیوست که در اولین حادثه در اثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه کامیون ولوو در آزادراه کربلا، راننده پراید به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف و سرنشین آن مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شد.

    علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلوی راننده خودروی پراید عنوان شد.

    در سانحه دیگری که شب گذشته بین یک دستگاه خودروی نیسان با یک دستگاه تراکتور در محور خنداب- ملایر رخ داد، راننده نیسان به علت شدت جراحات وارده، در صحنه تصادف فوت و راننده تراکتور نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

    علت حادثه مذکور از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه عدم توجه به جلوی راننده خودروی نیسان عنوان شد.

    افزایش 50 درصدی کشف انواع سرقت در شازند

    فرمانده انتظامی شهرستان شازند از افزایش50 درصدی کشفیات انواع سرقت‌ها در طرح نظارت نوروزی پلیس این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

    فرمانده انتظامی شهرستان شازند با بیان اینکه یکی از مطالبات و انتظارات به‌حق مردم و همچنین یکی از اولویت‌های اصلی پلیس، کشف سرقت‌ها و دستگیری سارقان می‌باشد، اظهار داشت: در اجرای طرح نوروزی پلیس، افزایش 50 درصدی کشف انواع سرقت‌ها را در نوروز سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد بودیم.

    بیژن جنتی گفت: در این راستا بیشترین کشفیات در حوزه‌های سرقت موتورسیکلت، سرقت منزل، سرقت مغازه و سرقت خودرو بوده است.

    وی یادآور شد: از دلایل موفقیت پلیس در این زمینه می‌توان به کمک و همفکری شهروندان، اطلاع‌رسانی به هنگام در راستای شناسایی سارقان و کشف اموال مسروقه، برگزاری کلاس‌های آموزش همگانی در محله ها، مساجد و گروه‌های مختلف جامعه و توزیع بروشورهای آموزشی در این زمینه اشاره کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط