فونیکسریمکسبهتام

استان البرز طی نوروز تصادف منجر به فوت درون‌شهری نداشت

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: در ایام نوروز امسال هیچ تصادف منجر به فوت درون‌شهری در این استان گزارش نشده است.

استان البرز طی نوروز تصادف منجر به فوت درون‌شهری نداشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، همایون شریفی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان و همچنین پلیس مربوط به خسارات ناشی از تصادفات رانندگی بوده که متاسفانه این خسارت‌ها بیش از استاندارد‌ها و میانگین‌های جهانی است.

    وی افزود: متاسفانه تصادفات رانندگی که در برخی از آنها فوت و یا قطع عضو و مصدومیت شدید شهروندان را نیز شاهد هستیم، خسارات سنگینی به مردم و کشور وارد می‌کند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز تصریح کرد: به همین دلیل در روزهای تعطیل سال به ویژه ایام نوروز، پلیس اقدامات ویژه‌ای با کار شبانه‌روزی و بهره‌مندی از توان تمام ماموران خود انجام می‌دهد تا بتوانیم این خسارات را کاهش دهیم.

    شریفی در ادامه خبری خوش به مردم استان البرز داد و گفت: خوشبختانه باید اعلام کنیم که در طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی امسال، هیچ تصادف منجر به فوت درون‌شهری در شهرها و شهرستان‌های استان البرز گزارش نشده است.

    وی بیان داشت: در این مدت در مجموع 63 فقره تصادف منجر به جرح در شهرهای استان البرز رخ داد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 32 درصد کاهش داشته است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز افزود: در ایام نوروز امسال نیز در مجموع 65 نفر بر اثر تصادفات درون‌شهری در استان البرز مجروح و مصدوم شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 24 درصد کاهش داشته‌ایم.

    شریفی گفت: این موفقیت با تلاش‌ ویژه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی، تعامل رانندگان با ماموران پلیس و رعایت بیشتر قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی محقق شده است.

    وی اظهار داشت: متاسفانه علیرغم اطلاع‌رسانی و تلاش‌های صورت گرفته از سوی پلیس، دستگا‌ه‌های متولی امور فرهنگی و رسانه‌ها، تعداد اندکی از رانندگان تخلفاتی داشتند که با آنها طبق قانون برخورد شد.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در پایان گفت: در نوروز امسال تعدادی خودرو با جریمه‌های معوق بیش از یک میلیون تومان نیز توقیف گردید و ماموران پلیس گواهینامه رانندگی 52 راننده متخلف را به دلیل ارتکاب تخلفات خطرساز توقیف کردند.

     

     برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط