فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۴۵۲»

حذف کارت سوخت در سازمان مدیریت مطرح نیست

عصر خودرو- یک مقام آگاه گفت: به هیچ عنوان بحث حذف کارت سوخت در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مطرح نیست و سازمان مدیریت چنین چیزی را دنبال نمی‌کند.

حذف کارت سوخت در سازمان مدیریت مطرح نیست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، یک مقام مسئول در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی  گفت: به هیچ عنوان بحث حذف کارت سوخت در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مطرح نیست و سازمان مدیریت چنین چیزی را دنبال نمی‌کند.

    وی اضافه کرد: حذف کارت سوخت مخالفان زیادی در کشور دارد و سازمان مدیریت هم این مطلب را دنبال نمی‌کند.

    به گزارش فارس، پس از تک‌نرخی شدن بنزین در سال 94، موضوع حذف کارت سوختبنزین به تدریج از سوی جایگاه‌داران سوخت مطرح شد و وزارت نفت نیز علیرغم مخالفت اولیه، به جمع موافقان کم‌شمار حذف کارت سوختبنزین پیوست.

    با این وجود ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دولت مصرانه به دنبال حفظ سامانه هوشمند سوخت به منظور جلوگیری از قاچاق بنزین و استفاده از اطلاعات جمع‌آوری شده در این سامانه است.

    قاسم خورشیدی مدیر مبارزه با قاچاق فراورده‌های نفتی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز چندی پیش در گفت‌وگو با فارس از ارائه پیشنهادی به دولت برای حفظ کارت سوختبنزین از سوی ستاد خبر داده بود.

    مرکز پژوهش‌های مجلس نیز در روزهای پایانی سال گذشته گزارش مفصلی را درباره مزایای کارت سوخت منتشر کرده و پیشنهاداتی برای حفظ آن ارائه داد.

    به تازگی یکی از رسانه‌ها از ارائه پیشنهاد حذف کارت سوخت از سوی وزارت نفت به دولت و بررسی این پیشنهاد در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خبر داده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط