فونیکسریمکسبهتام

۲۲۶ هزار و ۵۰۰ خودرو در پارکینگ‌های قم پارک شد

عصر خودرو- مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از پارک ۲۲۶ هزار و ۵۰۰ خودرو در پارکینگ‌های قم طی ایام نوروز خبر داد.

۲۲۶ هزار و ۵۰۰ خودرو در پارکینگ‌های قم پارک شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، حسین شعبان‌زاده اظهار داشت: در طرح نوروزی امسال از تاریخ 26 اسفندماه تا 13 فروردین تعداد 226 هزار و 500 خودرو در پارکینگ‌های شهر قم پارک کرده‌اند.

    وی با بیان اینکه 9 پارکینگ با ظرفیت‌های مختلف در شهر قم احداث شده است، افزود: پارکینگ زائر با ظرفیت پارک هزار و 820 خودرو، پارکینگ شرقی با ظرفیت هزار و 820 خودرو و پارکینگ بستر رودخانه دارای ظرفیت پارک خودروی ویژه‌ای هستند.

    مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: برای نوروز امسال تعداد 420 واحد محل پارک خودرو به پارکینگ شرقی و تعداد 300 واحد محل پارک خودرو به پارکینگ بستر رودخانه اضافه شده است.

    وی ادامه داد: با افزایش تعداد محل‌های پارک خودرو در نوروز سال جاری میزان پارک خودرو‌ها در پارکینگ‌ها نیز نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

    شعبان‌زاده بیان کرد: خوشبختانه طی امسال کمترین تنش‌ها در زمینه پارک خودرو به دلیل افزایش تعداد پارکینگ‌ها در شهر قم وجود داشته است.

    وی گفت: متأسفانه سال گذشته در پارکینگ زائر با وجود مشکلات بسیار برخی از مسافران اتراق می‌کردند اما طی سال جاری با برنامه ریزی منظم این اتفاق نیفتاد و اطلاع رسانی نیز به صورت کامل به زائران انجام گرفت.

    مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم عنوان کرد: امسال زمین‌های بدون استفاده نیز به عنوان پارکینگ بکار گرفته شدند که این امر نقش موثری در کاهش ترافیک و استقرار خودرو‌ها در مکانی مناسب داشت.

    وی در پایان گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی انجام گرفته و همچنین اطلاع رسانی کامل مشکل پارکینگ‌ها و پارک خودرو نسبت به سال‌های گذشته تا حد بسیار زیادی مرتفع شده بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو