فونیکسریمکسبهتام

بنزین «۱۴۴۵»

مصرف ۶ میلیون و ۷۶۷ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در بویراحمد و دنا

عصر خودرو- رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بویراحمد و دنا از فروش و مصرف شش میلیون و ۷۶۷ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی بویراحمد و دنا در تعطیلات نوروز ۹۵ خبر داد.

مصرف ۶ میلیون و ۷۶۷ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در بویراحمد و دنا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، سالار خشایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به میزان مصرف فرآورده‌های نفتی در تعطیلات نوروز تصریح کرد: در تعطیلات نوروز امسال شش میلیون و 767 هزار لیتر انواع فرآورده نفتی با توجه به گردشگرپذیر بودن دو شهرستان بویراحمد و دنا توزیع و به فروش رسید.

    رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بویراحمد و دنا در ادامه به تفکیک توزیع و فروش انواع فرآورده‌های نفتی در بویراحمد و دنا پرداخت و گفت: در نوروز 95 قریب به چهار میلیون و 340 هزار لیتر بنزین توزیع و مصرف شد که این میزان فرآورده به نسبت مدت مشابه سه درصد افزایش داشته است.

    خشایی میزان مصرف نفت گاز در 14 روز تعطیلات نوروز سال جاری را یک میلیون و 140 هزار لیتر عنوان کرد و بیان داشت: میزان مصرف نفت گاز در تعطیلات نوروز 95 به نسبت مدت مشابه سال قبل چهار درصد افزایش داشته است که این افزایش مصرف و فروش به جهت ورود گردشگران به دو شهرستان بویراحمد و دنا بوده است.

    این مسئول در ادامه میزان مصرف بنزین سوپر در تعطیلات نوروزی را 97 هزار لیتر و نفت سفید را 58 هزار لیتر بیان کرد و گفت: شهرستان‌های بویراحمد و دنا به دلیل جاذبه‌های طبیعی و گردشگری فراوان گردشگران و مسافران زیادی به دو شهرستان وارد می‌شوند که در 14 روز تعطیلات نوروز 95 شش میلیون و 767 هزار لیتر فرآورده نفتی توزیعی و مصرف شد که رشد بسیار خوبی در فروش فرآورده‌های نفتی در سال جاری داشتیم.

    رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بویراحمد و دنا در بخشی دیگر از سخنان خود به میزان فروش انواع فرآورده‌های نفتی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: بیش از 93 میلیون و 765 هزار لیتر بنزین، 12 میلیون و 113 هزار لیتر نفت سفید، 59 میلیون و 100 هزار لیتر نفت گاز، دو میلیون و 716 هزار لیتر بنزین سوپر در یک سال گذشته در دو شهرستان بویراحمد و دنا به فروش رسید.

    خشایی سرجمع توزیع و فروش انواع فرآورده‌های نفتی در دو شهرستان بویراحمد و دنا در سال گذشته را 167 میلیون و 694 هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی عنوان کرد و گفت: این میزان فرآورده نفتی در جایگاه‌های عرضه سوخت  و فروشندگان نفت سفید توزیع و به فروش رسید.

    وی خاطرنشان کرد: بنزین و نفت گاز در 10 جایگاه فعال دو شهرستان بویراحمد و دنا ارسال و توزیع و نفت سفید توسط 153 فروشندگی روستایی و شهری و عشایری ارسال و توزیع می‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو