فونیکسریمکسبهتام

سوناتا ۲۰۱۶ به اپل کارپلی و اندروید اتو مجهز شد

عصر خودرو- هیوندای سوناتا مدل ۲۰۱۶ به سیستم سرگرمی و تفریحی اپل کارپلی و اندروید اتو مجهز شد.

سوناتا ۲۰۱۶ به اپل کارپلی و اندروید اتو مجهز شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از موتورترند، روز به روز خودروهای بیشتری از جمله هوندا سیویک، شورولت کروز، کیا اپتیما و دیگران به سیستم سرگرمی اپل کارپلی مجهز می شوند.

    اکنون هیوندای سوناتا 2016 نیز به این لیست اضافه شده است. اپل کارپلی و اندروید اتو هر دو روی یک نمایشگر لمسی هفت اینچی و سیستم جهت یابی هشت اینچی هیوندای سوناتا 206 عرضه خواهند.

    مایک اوبرین نایب رئیس برنامه ریزی تولید هیوندای گفت: سوناتا با سیستم اپل کارپلی از خط تولید ما در ایالت آلاباما خارج شده و در حال ورود به نمایندگی های هیوندای در سراسر جهان است.

    دارندگان آیفون با در اختیار داشتن اپل کارپلی می توانند به قابلیت هایی همچون پیامها، موزیک، نقشه ها و از طریق سیستم سرگرمی دسترسی پیدا کنند. این سیستم با آیفون 5 و مدل های جدیدتر که آی اُ اس 7.1  یا بالاتر داشته باشند سازگار است.

    هیوندای سیستم اپل کارپلی را برای سوناتا 2016 هیبریدی و برقی در ماههای آینده معرفی خواهد کرد.

    این شرکت همچنین قصد دارد این سیستم را روی مدلهای 2015 سوناتا که نویگیشن دارند عرضه کند. این خودروساز سعی دارد این فن آوری را بدون تحمیل هزینه اضافی به خریدار عرضه کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو(https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم