فونیکسریمکسبهتام

تجهیز اتوبوس‌های زنجان به اینترانت داخلی

عصر خودرو- مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان از تجهیز اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان به اینترانت داخلی خبر داد.

تجهیز اتوبوس‌های زنجان به اینترانت داخلی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا،  ایرج دست‌نشان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به اینترانت داخلی مجهز شدند، افزود: با تحقق این مهم، دسترسی به اطلاعات گردشگری سراسر کشور، کتاب‌های متنی، ویدئو و موسیقی با استفاده از اینترانت داخلی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

    وی با بیان این‌که امیدواریم سطح ارائه خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی با استفاده از این‌گونه امکانات افزایش یابد، تصریح کرد: با توجه به امکاناتی که این نوع خدمات در اختیار مسافران قرار می‌دهد، در صدد هستیم در آینده، تعداد دستگاه‌های ارائه‌کننده این امکان را افزایش دهیم تا ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای بتواند به‌عنوان ناوگانی که بیشترین مخاطب را دارد، کیفیت خدمات خود را روز به روز افزایش دهد.

    این مسئول در خصوص آخرین تغییرات و اقدامات اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان برای افزایش سطح خدمات به مسافران در اتوبوس‌های بین شهری، اظهار کرد: یکی از شرکت‌های مسافربری استان زنجان تعدادی از اتوبوس‌های مسیرهای اصفهان و شیراز خود را به سیستم اینترانت داخلی مجهز کرده که خوشبختانه با استقبال خوب مسافران مواجه شده است.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان با تأکید بر این‌که یکی از مزیت‌های این طرح ایجاد جاذبه‌های بیشتر سفر با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به جای استفاده از خودروهای شخصی است، اظهار امیدواری کرد با گسترش این طرح، شاهد رضایت بیش از پیش مسافران از خدمات ارایه شده توسط این ناوگان باشیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو