فونیکسریمکسبهتام

در ایام نوروز امسال و در محور های مواصلاتی؛

افزون بر ۹ میلیون تردد و ۲ میلیون تخلف در خراسان رضوی ثبت شد

عصر خودرو- رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: در ایام نوروز امسال تعداد ۹ میلیون و ۷۶۶ هزار و ۷۹۸ تردد در جاده های خراسان رضوی ثبت شد.

افزون بر ۹ میلیون تردد و ۲ میلیون تخلف در خراسان رضوی ثبت شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»به نقل از مهر، جواد وحدتی فرد با بیان اینکه در طرح نوروزی امسال و از روز 25 اسفندماه 1394 تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه جاری افزون بر 9 میلیون خودرو در محور های استان تردد داشتند اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از 96 دستگاه تردد شمار نصب شده در محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی این رقم در مقایسه با مدت مشابه طرح نوروزی 1394، شش درصد افزایش داشته است.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین حجم تردد در این مدت مربوط به  محورهای مشهد-چناران و آزادراه مشهد-باغچه بوده است.

    وی افزود: طی این مدت همچنین تعداد دو میلیون و 70 هزار تخلف فاصله غیر مجاز در همه محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی ثبت شده است که این رقم  نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش را نشان می دهد.

    رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر خراسان رضوی  همچنین از جابجایی 60 درصد از مسافران نوروزی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: طی 18 روز طرح نوروزی و تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه جاری، در مجموع یک میلیون و 62 هزار و 967 زائر و مسافر با 44 هزار و 707 وسیله نقلیه از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای به استان خراسان رضوی وارد شدند.

    وی ادامه داد: از این تعداد، 790 هزار و 762 نفر با 33 هزار و 293 وسیله نقلیه عمومی به مشهد مقدس سفر کردند.

    مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی گفت: همچنین طی این مدت یک میلیون و 94 هزار و 170 مسافر با 46 هزار و 976 وسیله نقلیه از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای از استان خراسان رضوی خارج شدند که از این تعداد 804 هزار و 599 نفر با 34 هزار و 325 وسیله نقلیه میزان خروجی از مشهد بوده است.

    وی افزود: طی این مدت 60 درصد مسافران و زائران ورودی و خروجی استان خراسان رضوی با ناوگان حمل و نقل عمومی، از طریق جاده، 13 درصد هوایی و 27 درصد به صورت ریلی سفر کردند.

    وحدتی فرد اظهار داشت: همچنین طی این مدت هشت میلیون و 999 هزار و 136 مسافر و زائر با دو میلیون و 249 هزار و 784 وسیله نقلیه شخصی به خراسان رضوی سفر کردند که از این تعداد پنج میلیون و 530 هزار و 60 نفر عازم مشهد مقدس شدند.

    وی اضافه کرد: در این مدت همچنین 9 میلیون و 258 هزار و 204 مسافر و زائر با دو میلیون و 314 هزار و 551 وسیله نقلیه شخصی از خراسان رضوی خارج شده اند که از این تعداد پنج میلیون و 659 هزار و 452 نفر میزان خروجی از مشهد بوده است.

    رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر خراسان رضوی خاطرنشان کرد: طرح جابجایی مسافران و زائران نوروزی تا پایان روز یکشنبه 15 فروردین ماه جاری ادامه دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو