فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور گیلان خبر داد:

توقیف خودرو پراید با ۹۵ فقره تخلف در رشت

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از توقیف خودروی پراید با ۹۵ فقره تخلف ثبت‌شده و خلافی پرداخت نشده بالغ بر ۴۵ میلیون ریال در رشت خبر داد.

توقیف خودرو پراید با ۹۵ فقره تخلف در رشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، تیمور شهیدی‌مقدم ظهر امروز در نشست پلیس راهور گیلان نتایج اجرای طرح امنیت اجتماعی و برخورد با تخلفات را ارائه کرد.

    وی با بیان اینکه یک دستگاه خودروی سواری پراید به دلیل سرعت غیرمجاز در رشت توقیف شد، افزود: این خودرو مبلغ 45 میلیون و 900 هزار ریال خلافی پرداخت نشده داشت.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان توقیف خودروی مذکور را در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی و برخورد با تخلفات ذکر کرد و گفت: راننده متخلف خودروی پراید 95 فقره تخلف ثبت‌شده داشت که بیشتر آنها تخلفات حادثه‌ساز مانند حرکات نمایشی، سرعت، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ بوده است.

    وی با اشاره به اینکه بسیاری از تخلفات دارای نمره منفی بودند، یادآور شد: خودروی پراید در راستای اجرای ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی به پارکینگ منتقل شد.

    به گفته شهیدی‌مقدم، گواهینامه‌هایی که به 30 امتیاز منفی برسند مساوی با نداشتن گواهینامه بوده و در صورت بروز تصادفات جانی و مالی بیمه‌ها از پرداخت خسارت و دیه خودداری می‌کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط