فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۴۳۸»

بیش از یک میلیارد لیتر بنزین سوخت شد

تهران کماکان پرچمدار مصرف

عصر خودرو- مصرف کل بنزین در طی ۱۳ روز فروردین یک میلیارد و ۵۸ میلیون لیتر بوده که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل با رشد ۲.۷ درصدی مواجه بوده است.

بیش از یک میلیارد لیتر بنزین سوخت شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران،  شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد مصرف بنزین در کشور از آغاز سفرهای نوروزی با 81.6میلیون لیتر شروع شد و تا 13 فروردین ماه به رقم 60.1 میلیون لیتر رسید که در این بین تهران کماکان رکورد دارمصرف بوده است.

    براساس این گزارش بیشترین میزان مصرف مربوط به استانهای تهران 12میلیون و 700 هزار لیتر ، اصفهان با 7میلیون 900 هزار لیتر، فارس با 6و 300 هزار لیتر و خراسان رضوی با 6میلیون 100 هزار لیتر بوده است.

    گفتنی است مصرف بنزین در طی13 روز فروردین 1میلیارد و 58 میلیون و 500 هزار لیتر بوده که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل با رشد 2.7 درصدی مواجه بوده ، به طوری که روز 12 فروردین مصرف بنزین با 105.9میلیون لیتر  ترمز برید ، چرا که این میزان در طول سالهای گذشته بی نظیر بوده است.

    لازم به ذکر است مصرف بنزین در روز 13 فروردین 60.1 میلیون لیتر بوده که در این میان استانهای تهران با 9.1میلیون لیتر، اصفهان 5.1 میلیون لیتر، شیراز 3.7 میلیون لیتر و کرمان 3.5 میلیون لیتر بیشترین مصرف را داشتند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط