فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور:

مسافران بازگشت خود را به ساعت های پایانی موکول نکنند

عصر خودرو:رئیس پلیس راهور ناجا به مسافران نوروزی توصیه کرد که به منظور کاهش حجم ترافیک، زمان سفر بازگشت خود را به ساعت های پایانی تعطیلات موکول نکنند.

مسافران بازگشت خود را به ساعت های پایانی موکول نکنند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سردار تقی مهری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از آزادراه رشت - قزوین در مصاحبه با خبرنگاران رسانه های استان گیلان گفت: در این شرایط بارندگی، فرمان پذیری خودروها کمتر می شود از این رو، رانندگان سعی کنند سرعت خودرو را کاهش دهند تا بتوانند آن را کنترل کنند.
    وی افزود: امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه) به دلیل بازگشت مسافران، حجم سفرها و ترددها در جاده های کشور افزایش می یابد و به همین دلیل، محورهای مواصلاتی کشور پرترافیک هستند.
    سردار مهری به رانندگان توصیه کرد: به دلیل آنکه جاده های کشور ظرفیت این همه تردد را ندارد، سعی کنید با بازگشت بموقع، سفر خوب و ایمنی را برای خود و خانواده های خویش رقم بزنید.
    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: روز گذشته بیشترین تردد در محورهای استان های قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران و فارس در جریان بود و از اول نوروز تاکنون، استان خراسان رضوی و همچنین اصفهان، از پر ترددترین استان های کشور بوده اند.
    وی با اعلام شماره تلفن 88255555 مرکز کنترل ترافیک پلیس راه، از شهروندان خواست قبل از حرکت، با برقراری تماس با این خط ارتباطی، از وضعیت جاده ها مطلع شوند.
    وی با اشاره به شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده، افزود: امیدواریم پلیس بتواند با کاهش تلفات انسانی به عنوان سرمایه های اجتماعی، پیشگیری از وقوع حوادث و خسارت هایی که از نظر اقتصادی و معنوی به مردم وارد می شود، در راستای این شعار نقش ایفا کند.
    سردار مهری ادامه داد: با اجرای طرح ترافیک نوروز 95 ، امسال نظم و انضباط بهتری را شاهد بودیم که نشان دهنده رعایت قانون نسبت به گذشته توسط مردم و ارتقای فرهنگ ترافیکی در کشور است.
    وی به گردشگران روز طبیعت نیز توصیه کرد: هر کسی از تفرجگاه ها و بوستان های محل سکونت خود استفاده کند تا با جلوگیری از وقوع حوادث و نیز کاهش ترافیک، برای یک سال خوب و پر نشاط آماده شوند.
    آزادراه رشت - قزوین واقع در جنوب گیلان، از محورهای اصلی تردد این استان محسوب می شود و دروازه ورود به گیلان از شهرستان رودبار است.
    نزدیک به یک هزار نفر در حوزه پلیس راه گیلان در قالب 170 تیم از بیست و پنجم اسفندماه گذشته، سازماندهی شده اند و تا شانزدهم فروردین ماه جاری در محورهای مواصلاتی استان حضور دارند.
    علاوه بر 12 پاسگاه ثابت در محورهای مواصلاتی استان، 10 پاسگاه دیگر نیز به این تعداد اضافه شده تا با استقرار در نقاط حادثه خیز، مانع از بروز حوادث برای مسافران و گردشگران نوروزی شوند.
    همچنین حدود یک هزار نفر پلیس یار، آموزش دیده و سازماندهی شده اند که با عنوان پلیس افتخاری و راهوران محله در خدمت مردم و مسافران هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۵
        • خودروامروز ۶۷۴
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        آخرین بروزرسانی ۱۵ ساعت پیش
        آرشیو