فونیکسریمکسبهتام

منتظر باران باشید؛ شمال و مرکز ایران امروز و فردا بارانی است

عصر خودرو- میزان نوشت: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با ورود موج جدیدسامانه بارشی امروز و فردا بارش در بیشتر مناطق کشور رخ می دهد.

منتظر باران باشید؛ شمال و مرکز ایران امروز و فردا بارانی است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین ، معصومه احمدی در خصوص آخرین وضعیت جوی گفت: براساس نقشه های هواشناسی سامانه بارشی جدید از امروز به تدریج غرب و شمال غرب را دربر می گیرد و از بعدازظهر دردامنه های جنوبی البرز، سواحل شمالی دریای خزر و حتی شمال شرق کشور سبب بارندگی می شود.

    او گفت: بارش باران در ارتفاعات بصورت برف و گاهی همراه با رعد و برق است.

    کارشناس هواشناسی گفت: در استان های اردبیل، آذربایجان های غربی و شرقی، کردستان، زنجان و همدان و همچنین بخش هایی از استان مرکزی، قم، قزوین، البرز، تهران، سمنان و سواحل شمالی کشورمان شاهد بارش باران خواهیم بود.

    احمدی گفت: در بخش هایی از مناطق جنوبی کشور هم مانند استان های هرمزگان، کرمان، غرب سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی انتظار بارش باران را داریم.

    او گفت: البته در نیمه شرقی کشور انتظار افزایش سرعت باد و طوفان و گرد و خاک را داریم که در بخشهایی از جنوب شرق از شدت بیشتری برخوردار است و در استان‌های خوزستان و ایلام هم شاهد پدیده گرد و غبار خواهیم بود.

    کارشناس هواشناسی با اشاره به ادامه کاهش دما در استان های شمالی کشور گفت: انتظار می رود در استان های گیلان،‌ مازندران و گلستان تا 10 درجه سانتیگراد دمای هوا کاهش یابد که این وضعیت تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.

    او گفت: در نهایت این سامانه بارشی از روز جمعه عمدتا از بخش های غربی عبور می کند و بیشترین بارش ها را در شمال شرق و شرق کشور در پی خواهد داشت و روز شنبه ایران را ترک می کند.

    احمدی در پایان گفت: پیش بینی می شود آسمان تهران امروز به تدریج نیمه ابری باشد و از بعدازظهر بارش ها آغاز شود و تا فردا نیز ادامه یابد.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو